// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Pokemon Go ماهانه ۶۵ میلیون کاربر فعال دارد

کمپانی نیانتیک لبز اعلام کرده است که بازی Pokemon Go ماهانه ۶۵ میلیون کاربر فعال دارد.

نمی‌توان منکر این شد که بازی موبایل Pokemon Go، یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل سال گذشته بوده است و توانسته موفقیت‌های بسیاری را بدست بیاورد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، بازی اندروید و آیفون Pokemon Go به دستاورد جدیدی دست پیدا کرده است.

استودیو نیانتیک لبز، سازنده بازی موبایل Pokemon Go، در فستیوال بازی‌های ویدیویی که در لندن برگزار شد، اعلام کرده است که این بازی ماهانه ۶۵ میلیون کاربر فعال دارد. همچنین استودیو نیانتیک لبز در مورد جایزه‌ای که در جریان مراسم BAFTA به بازی Pokemon Go رسیده است اعلام کرد:

ما موفقیت خود را مدیون بازیکنانی هستیم که وقت خود را صرف گشت و گذار در دنیای بازی می‌کنند. هر جایزه‌ای که از آن بازی می‌شود، به دلیل وجود پشتیبانی بازیکنان و جامعه گیمرهای این بازی است. 

در آخر استودیو نیانتیک لبز اعلام کرد که بازی اندروید و آیفون Pokemon Go تازه در مراحل اولیه خود بسر می‌برد و در آینده در جریان بروزرسانی‌های مختلف، ویژگی‌های جدیدی به دنیای بازی اضافه خواهد شد که یکی از آن‌ها یک ویژگی مشارکتی است:

ما فعلا در ابتدای ماجراجویی خود هستیم و هنوز ماجراجویی‌های زیادی در پیش روی داریم. به زودی بازیکنان می‌توانند انتظار ویژگی جدیدی را در قالب حالت مشارکتی بازی داشته باشند که تجربه‌ای اجتماعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده