// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

انیمه جدیدی از مجموعه Ghost in The Shell در دست ساخت است

کمپانی I.G Production به همراه کمپانی کودانشا در حال ساخت انیمه جدیدی از دنیای Ghost in The Shell هستند.

مدتی پیش بود که فیلم Ghost in The Shell روانه سینماهای جهان شد و ظاهرا نتوانسته است آن طور که از این فیلم انتظار می‌رفت، موفق شود و مخاطبان و منتقدان آن چنان از این فیلم راضی نیستند. نکته جالب فیلم Ghost in The Shell این است که تمامی ویژگی‌های مانگای اصلی و انیمه مووی Ghost in The Shell 1995 و انیمه‌های این مجموعه، در این فیلم به کار گرفته شده‌اند. 

حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی I.G Production و کمپانی کودانشا (Kodansha) اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی انیمه‌ای جدید از مجموعه Ghost in The Shell هستند. همچنین در ادامه خبر گفته شده است که کنجی کامیاما، کارگردان انیمه Ghost in The Shell: Stand Alone Complex به همراه شینجی آراماکی، کارگردان انیمه موفق Appleseed Alpha) در حال کارگردانی این انیمه جدید هستند.

متاسفانه اخبار بیشتری حول این موضوع منتشر نشده است ولی اگر به سابقه کارگردانان این انیمه نگاه کنیم، می‌توان امید زیادی به انیمه Ghost in The Shell داشت. انیمه‌ای که از یک داستان درگیر کننده و پیچیده، همراه با شخصیت‌پردازی‌های قابل قبولی و اکشن‌های نفس‌گیر برخوردار است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده