نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

تریلر انتشار بسته The Fall of the Dark Brotherhood بازی The Elder Scrolls: Legends

بتسدا به مناسبت انتشار بسته The Fall of the Dark Brotherhood بازی The Elder Scrolls: Legends تریلر جدیدی منتشر کرده است. 

در جدیدترین اخبار بازی، اولین بسته الحاقی بازی The Elder Scrolls: Legends با نام The Fall of the Dark Brotherhood اخیرا برای پی‌سی های ویندوزی، مک و همچنین آیپد منتشر شد. این بسته، داستانی پیش از وقایع بازی Skyrim را روایت می‌کند و در آن شاهد سه بخش (یا همان سه نقشه)، ۲۵ مرحله و ۴۰ کارت جدید هستیم. 

بنا به گفته بتسدا، سازنده و ناشر بازی، با انجام دادن مراحل این بسته الحاقی گیمر‌ها می‌توانند به کارت‌های جدید دسترسی داشته باشند که این مورد شامل سه کارت لجندری نیز می‌شود. همچنین گیمر‌ها قرار است در طول تجربه مراحل بازی، چالش‌ها و سناریو‌های جدیدی را تجربه کنند. در ادامه می‌توانید توضیحات بتسدا در مورد این بسته الحاقی را بخوانید:

The Fall of the Dark Brotherhood یک بسته الحاقی داستانی است که محتوای PvE را به بازی اضافه می‌کند. در این بسته گیمر‌ها در نقش یک مامور دو جانبه قرار می‌گیرند که هدف وی، از بین بردن مقامات گروه Dark Brotherhood است. در طول تجربه این بسته الحاقی، گیمر‌ها باید انتخاب‌های سختی را انجام دهند؛ انتخاب‌هایی که روی مراحلی که بازی خواهند کرد و همچنین داستانی که خواهند شنید، تاثیر دارد. 

بسته The Fall of the Dark Brotherhood را می‌توانید از طریق خود بازی به صورت سه نقشه مجزا یا یک باندل با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنید. این بسته همچنین با استفاده از پول درون بازی نیز قابل خرید است. به‌علاوه افرادی که این بسته الحاقی را برای پی‌سی یا مک خریداری کنید، مرکب Doom World را دریافت خواهند کرد که در بازی The Elder Scrolls Online قابل استفاده است. 

در پایان می‌توانید تریلر هنگام انتشار این بسته الحاقی را تماشا کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده