نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازی State Of Decay 2 در هنگام عرضه سه نقشه دارد

استودیو Undead Labs تعداد نقشه‌های بازی State Of Decay 2 در هنگام عرضه را اعلام کرد.

امروز و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Undead Labs، اعلام کرد که در هنگام عرضه بازی State Of Decay 2، این بازی زامبی محور دارای سه نقشه خواهد بود. این خبر از طریق پست جدید بلاگ بازی اعلام شده و تایید شد که اندازه هر یک از این نقشه‌ها، حدودا اندازه نقشه نسخه اولیه خواهد بود.

این نقشه‌ها بسیار متنوع خواهند بود. استودیو Undead می‌گوید که بایستی انتظار محیطی کمی متفاوت نسبت به نسخه اصلی را داشته باشیم، اما مناطق و محیط‌های بازی مسلما متفاوت خواهند بود. طرح بندی متفاوت محیط موجب تفاوت استراتژی‌ها، مناطق شهری منحصر به فرد و حتی ماموریت‌های متفاوت خواهد شد.

در ادامه استودیو به تشریح علت وجود سه نقشه به جای یک نقشه در بازی State of Decay 2 پرداخت. استودیو می‌گوید که هدف از گرفتن این تصمیم، جلوگیری از ایجاد حس دژاوو در بازیکنان بوده و همچنین این تصمیم به استودیو Undead این اجازه را می‌دهد که در آینده، جهان بازی را با افزودن نقشه‌های تازه گسترش دهند. استودیو در مورد سه نقشه بازی State of Decay 2 می‌گوید:

چرا اینکار را کردیم؟ خب، در درجه اول به خاطر اینکه بازی اینگونه جذابتر می‌شود. واقعا احساس می‌کنید که از یک شهر کوچک به یک شهر دیگر می‌روید و حس فوق العاده غوطه‌ور شدن در بازی به شما دست می‌دهد و شاید برخلاف غریزه، جهان بازی بزرگتر به نظر برسد.

در ادامه آمده است:

می‌دانید که در یک نقشه (حتی اگر سه برابر نقشه نسخه اول هم باشد)، هر چقدر که بیشتر بازی کنید، با تجربه هر مرحله احساس دژاوو در شما ایجاد می‌شود؟ این مشکل با نقشه‌های جداگانه تا حدودی برطرف می‌شود. در ضمن وجود چندین نقشه گسترش جهان بازی را ساده‌تر می‌کند.

همچنین در همین پست، استودیو Undead توضیح داد که بخشی از ایده این است که بازیکنان بتوانند تمامی بازماندگان و تمامی آیتم‌هایی را که جمع آوری کرده‌اند از یک منطقه، به منطقه دیگر انتقال دهند. علاوه بر این، هنگامی که بازیکنان به یک نقشه دیگر بروند، بابت ساختمان‌هایی که در نقشه قبلی ساخته‌اند، استرداد دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید که ممکن است تمامی این موارد در نسخه نهایی فرق کنند، چرا که بازی State of Decay 2 هنوز در حال توسعه است.

داشتن نقشه بزرگتر نسبت به نسخه اولیه، یکی از ویژگی‌های بازی State of Decay 2 است که کسی را غافلگیر نمی‌کند، چرا که سال گذشته، جف استرین، مدیرعامل استودیو Undead، تایید کرد که جهان نسخه جدید بازی بسیار بزرگتر از نسخه اولیه خواهد بود.

بازی State of Decay 2 امسال برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار دقیق بازی در نمایشگاه E3 2017 مشخص خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده