نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

هفته نامه ویدیویی ۴۹: از مشخصات سخت‌ افزاری پروژه اسکورپیو تا اطلاعات جدیدی در رابطه با E3 2017

در چهل و نهمین هفته‌نامه ویدیویی زومجی، از مشخصات سخت‌افزاری پروژه اسکورپیو می‌گوییم و اطلاعات جدید در رابطه با E3 2017 را مرور می‌کنیم.

طبق معمول شنبه‌ها، این هفته هم با چهل و نهمین قسمت از هفته‌نامه ویدیویی زومجی در خدمت شما هستیم. هفته گذشته نیز اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد که مهم‌ترین آنها، اعلام مشخصات سخت‌افزاری کنسول پروژه اسکورپیو توسط وب‌سایت دیجیتال فاندری بود. در هفته‌نامه این هفته، مروری بر مشخصات سخت‌افزاری این کنسول می‌اندازیم.

یکی دیگر از اخبار مهم هفته گذشته، اطلاعات جدیدی در رابطه با نمایشگاه E3 2017 و EA Play بود. در هفته‌ای که گذشت، بتسدا، تاریخ و زمان دقیق برگزاری کنفرانس خود را در این نمایشگاه اعلام کرد و از طرف دیگر نیز الکترونیک آرتز که امسال هم مانند سال گذشته در E3 کنفرانسی نخواهد داشت و به جای آن مراسم مخصوص خود با نام EA Play را برگزار می‌کند، زمان دقیق کنفرانس خود در این مراسم را اعلام کرد که در هفته‌نامه این هفته، این تاریخ‌ها را اعلام می‌کنیم و در ادامه نگاهی کلی بر مهم‌ترین اخبار دنیای بازی و سینما و تلویزیون در هفته گذشته می‌اندازیم.

پس اگر هفته گذشته به دلیل تعطیلات و مسافرت فرصت نکردید زومجی را دنبال کنید، با چهل و نهمین قسمت هفته‌نامه ویدیویی همراه زومجی باشید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده