// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

6 بازی جدید به خدمات PlayStation Now اضافه شد

سونی ۶ بازی جدید از دو مجموعه Star Wars و Indiana Jones را به جمع بازی‌های Playstation Now اضافه کرده است.

بازی‌های خدمات پلی‌استیشن ناو (Playstation Now) به گسترش ادامه می‌دهد. اینبار ۶ بازی پلی‌استیشن از محصولات لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) از استار وارز (Star Wars) و ایندیانا جونز (Indiana Jones) راهی لیست بلند بالای بازی‌های Playstation Now شده‌اند.

با توجه به اعلام پلی‌استیشن بلاگ، بازی‌های جدید شامل بازی Star Wars: The Force Unleashed Ultimate Sith Edition، بازی Star Wars: The Force Unleashed II، بازی Lego Star Wars: The Complete Saga و Star Wars III: The Clone Wars می‌شوند. علاوه بر این، دو بازی Lego Indiana Jones: The Original Adventures و Lego Indiana Jones: The Adventure Continues نیز اکنون بخشی از مجوعه بازی‌های Playstation Now هستند.

| |

اکنون نزدیک به ۵۰۰ بازی در سرویس Playstation Now در دسترس قرار دارند. با نگاهی به آینده، سونی اعلام کرده است که در اواخر سال جاری بازی‌های پلی‌استیشن 4 را نیز به خدمات فوق می‌افزاید.

در دیگر اخبار بازی، سونی همچنین از لیست برخی از بازی‌های محبوب Playstation Now در جریان ماه مارس ۲۰۱۷ رونمایی کرده است که می‌توانید از پایین نگاهی به آنها داشته باشید. البته اشاره‌ای به چینش نام بازی‌ها براساس محبوبیت نشده است:

در ماه فوریه سونی اعلام کرد که پشتیبانی از Playstation Now را در دستگاه‌هایی به غیر از رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 قطع می‌کند. سونی در بیانیه‌ی خود گفت:

ما برای توسعه و بهبود بیش از پیش تجربه کاربری روی این دو دستگاه، تصمیم گرفتیم تا تمرکز و منابع خود را معطوف به پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های ویندوزی کنیم. این حرکت، ما را در بهترین موقعیت قرار می‌دهد تا شاهد رشد مضاعف سرویس باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده