// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

تریلر جدید بازی The Surge با تمرکز برروی سیستم غارت

فوکوس هوم اینتراکتیو تریلر جدیدی از بازی The Sugre را با تمرکز برروی سیستم Loot منتشر کرده است.

امروز Deck13، توسعه‌دهنده و فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive)، ناشر بازی The Surge با انتشار یک تریلر جدید نگاهی کلی را به سیستم لوت این بازی نقش‌آفرینی اکشن انداخته‌اند. بازی The Surge قرار است در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌‌های شخصی عرضه شود.

تریلر جدید با تیتر «هدف، غارت و تجهیز»‌ به مدت دو دقیقه و ۱۵ ثانیه سعی دارد تا سیستم لوت برش اعضای دشمنان را با تمام شکوه و البته بی‌رحمانه بودنش برجسته کند. در جریان مبارزه، می‌توانید به صورت جداگانه بخش خاصی از اعضای بدن دشمنان را هدف و در نهایت با قطع کردن آن،‌ غارت کنید. بخشی که از دشمنان به غارت می‌برید می‌تواند به صورت مستقیم به عنوان بخشی از تجهیزات استفاده شود. در نتیجه زمانی که در مقابل دشمنان قرار می‌گیرید باید تصمیمی مشکل را از میان دو گزینه اتخاد کنید:‌ اول، مبارزه‌ای کوتاه و بریدن بخشی از بدن حریف یا قبول خطر نبردی طولانی برای بدست آوردن بخش جدیدی از تجهیزات. همانطور که می‌توانید حدس بزنید، بریدن اعضای بدن دشمنان قوی‌تر، سلاح و زره قدرتمند‌تری را نیز نصیبتان می‌کند.

به گفته‌ی دک13 (Deck13)، «تعادل خطر و پاداش، هسته اصلی موفقیت در The Surge است و بازیکنان برجسته پاداش خوبی را دریافت خواهند کرد.»

بازی The Surge با قیمت ۵۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود. از دیگر اخبار بازی، بازی The Surge از پلی استیشن 4 پرو و اسکورپیو پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید این تریلر بی‌رحمانه را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده