// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

نسخه فیزیکی بازی Mages of Mystralia برای پلی استیشن 4 معرفی شد

کمپانی Limited Run Games نسخه فیزیکی بازی Mages of Mystralia را معرفی کرد. 

امروز در جدیدترین اخبار بازی استودیو بوریلیس گیمز (Borealys Games) اعلام کرد که قرار است با همکاری کمپانی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) نسخه فیزیکی بازی Mages of Mystralia را برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه کند.

هم اکنون بازی Mges of Mystralia توانسته بودجه ساخت خود را از کیک‌استارتر (Kickstarter) تامین کند و بودجه آن حتی از حد تعیین شده نیز گذشته است. اکنون ناشر این بازی لیست آیتم‌هایی را که حامیان مالی این بازی دریافت می‌کنند مشخص کرد:

مبلغ اضافی برای نسخه فیزیکی محدود:

حامیان مالی می‌توانند با پرداخت ۳۴.۹۹ و ۵ دلار هزینه پست در ایالات متحده یا ۱۵ دلار برای ارسال به کشور‌های دیگر، نسخه فیزیکی بازی را دریافت کنند.

مبلغ اضافی برای بسته‌های Treasure Chest بازی:

حامیانی که هم اکنون نسخه فیزیکی Treasure Chest‌ این بازی را سفارش داده‌اند، نیازی به پرداخت هزینه پست نسخه فیزیکی ندارند. کاربران می‌توانند با پرداخت ۴۶ دلار، نسخه فیزیکی این بازی و بسته Treasure Chest را بدون نیاز به پرداخت هزینه پست دریافت کنند.

رده ۱۰۰ دلاری Limited Runner Pack:

رده‌ی جدیدی که با نام Limited Runner Pack هم اکنون در کیک‌استارتر اضافه شده است، شامل نسخه فیزیکی و جوایز دیجیتالی ارزنده این بازی می‌شود. کابران  با پرداخت ۵ دلار برای هزینه پست آن در ایالات متحده یا ۱۵ دلار برای ارسال آن به مناطق دیگر می‌توانند از این محتوا بهره ببرند.

ناشر بازی Mages of Mystralia اعلام کرد که نسخه‌های فیزیکی این بازی به صورت محدود عرضه می‌شود. بازی مذکور به صورت دیجیتالی برای ایکس‌باکس وان و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر می‌شود. همچنین ناشر این بازی اعلام کرد که بزودی خبر‌های زیادی پیرامون این بازی منتشر خواهد کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده