// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

زمان کنفرانس الکترونیک آرتز در E3 2017 مشخص شد

کمپانی الکترونیک آرتز، زمان برگزاری کنفرانس EA Play خود را اعلام کرد.

تقریبا دو ماه دیگر نمایشگاه E3 2017 شروع خواهد شد و در جریان منتشر شدن اخبار حول این نمایشگاه، کمپانی الکترونیک آرتز تاریخ برگزاری کنفرانس خود را در قالب رویداد EA Play منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در تاریخ ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) رویداد EA Play آغاز خواهد شد و تا تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) ادامه خواهد داشت. حال کنفرانس الکترونیک آرتز روز شنبه در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت ET (ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت ایران) در هالیوود برگزار خواهد شد. حال دو نکته جالب وجود دارد که اولین آن، روز برگزاری کنفرانس خبری الکترونیک آرتز است. در سال گذشته، کنفرانس الکترونیک آرتز در EA Play روز یکشنبه ۱۱ ژوئن بود و حال این کمپانی زمان کنفرانس خبری خود را تغییر داده است.

یکی دیگر از تغییرات این رویداد، مربوط به مکان برگزاری کنفرانس خبری الکترونیک آرتز است که سال گذشته، نزدیک مرکز کنوانسیون لس آنجلس برگزار شد. اشخاصی که به رویداد EA Play 2017 می‌روند، می‌توانند بازی Star Wars Battlefront 2، نسخه جدید بازی Need For Speed، بازی FIFA 18، بازی Madden NFL 18 و بازی NBA Live 18 را تجربه کنند.

البته این تمام برنامه‌های کمپانی الکترونیک آرتز نیست زیرا در بلاگ الکترونیک آرتز، نوشته شده است که برنامه‌های دیگری برای مخاطبان در نظر گرفته شده است که در ماه‌های پیش روی الکترونیک آرتز آن‌ها را منتشر خواهد کرد. همچنین در ادامه شرکت کنندگان شاهد به نمایش در آمدن گیم‌پلی عمیق از بازی‌ها و رویداد‌های رقابتی مختلفی خواهیم بود.

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده