// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

امکان نصب اپلیکیشن های ویندوز 10 از روی پی سی روی ایکس باکس وان

به لطف بروزرسانی شب گذشته ویندوز 10 می‌توانید نرم‌افزارهای مختلف را از طریق رایانه شخصی برروی ایکس‌باکس وان نصب کنید.

مایکروسافت دیشب با انتشار بروزرسانی جدیدی برخی ویژگی‌های جدید را به فروشگاه ویندوز اضافه کرده است. بهبود در طراحی نوار پیشرفت دانلود، اشتراک‌گذاری راحت‌تر و اعلان‌های تعاملی از جمله ویژگی‌هایی هستند که بروزرسانی جدید به ارمغان می‌آورد. با این حال، این بروزرسانی یک ویژگی بزرگ دیگر را به فروشگاه ویندوز آورده است که در ابتدا قابل تشخیص نیست:‌ قابلیت نصب اپلیکیشن‌ها برروی ایکس‌باکس وان از طریق رایانه‌ شخصی.

Windows 10 apps Xbox One © @WinObs Twitter

اکنون با بروزرسانی جدید می‌توانید به راحتی یک اپلیکیشن ویندوز 10 را برروی ایکس‌باکس وان آن هم از طریق رایانه شخصی ویندوز 10 نصب کنید. البته بدیهی است که این قابلیت تنها برای نرم‌افزارهای یونیورسال ویندوز منتشر شده که برای هر دو پلتفرم رایانه‌ های شخصی و ایکس‌ باکس وان فعال است. به عنوان مثال، شما با استفاده از آخرین نسخه‌ی فروشگاه ویندوز امکان نصب نرم‌افزار ویندوز 10 اسکایپ را از طریق رایانه شخصی برروی ایکس‌باکس وان خواهید داشت.

در حال حاضر،‌ این ویژگی تنها برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار داد؛‌ هرچند فراهم شدن امکان نصب نرم‌افزارها از طریق دستگاه‌های موبایل ویندوز 10 نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد. ویندوز اینسایدرهای Fast Ring هم‌اکنون می‌توانند فروشگاه ویندوز را به آخرین نسخه ارتقاء دهند. همانطور که پیش‌تر گفته شده بروزرسانی شامل ویژگی‌های مختلف می‌شود که می‌توانید با ورود به سایت mspoweruser جزئیات بیشتری از این بروزرسانی را مطالعه کنید.


منبع mspoweruser
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده