// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Persona 5

کمپانی اتلوس به مناسب انتشار جهانی بازی Persona 5، تریلر هنگام عرضه این بازی را منتشر کرد.

بازی Persona 5 در سال ۲۰۱۳ به عنوان ششمین بازی مجموعه Persona معرفی و نهایتا در سال ۲۰۱۶ این بازی در کشور ژاپن منتشر شد. حال بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Atlus به دلیل انتشار جهانی بازی پرسونا 5، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است.

بازی Persona 5 که در شهر توکیو جریان دارد، گروهی از نوجوانان را به تصویر می‌کشد که توانسته‌اند نیرو‌های پر‌سونای خود را بدست آورده و در قالب گروه Phantom Thieves of Hearts به کاوش دنیای Palace و نبرد با نیرو‌های شر بپردازند. این افراد در کنار زندگی قهرمانانه خود به عنوان دانش‌آموزان دبیرستانی باید در کلاس‌های درس شرکت کرده، فعالیت‌های مربوط به مدرسه یا مشاغل نیمه وقت را انجام دهند. تریلر هنگام عرضه بازی Persona 5 را در زیر مشاهده می‌کنید:

| |

یو نامبا، مدیر ارشد پروژه در شعبه آمریکای کمپانی اتلوس در رابطه با دشواری‌های عرضه نسخه جهانی بازی Persona 5 چنین گفت:

روند بومی‌سازی بازی پرسونا 5 بسیار سخت و دشوار بود. این بازی رکورد بیشترین تعداد مترجمان و ویراستار‌های حاضر در یک تیم مسئول بومی‌سازی را در اختیار دارد و تمامی افراد روز‌ها و شب‌های بیشماری را صرف آماده‌سازی نسخه انگلیسی بازی کرده‌اند. ما از ابتدای پروژه جهت‌گیری کلی روند بومی‌سازی را تعیین و موارد اصلی را مشخص کردیم. نتیجه این امر آگاهی کامل افراد به وظایف محوله است. هر زمانی که مشکل بزرگی بوجود می‌آمد، به من اطلاع داده می‌شد و من نیز نظر خودم را در رابطه با آن بیان می‌کردم. با این وجود که به عنوان رهبر مدیر پروژه تصمیم نهایی با من بود، همواره سعی می‌کردم که به مسائل از زوایای مختلف نگاه کنم.

در هنگام بومی‌سازی یک بازی ژاپنی، در صورت ترجمه کلمه به کلمه همیشه مواردی وجود خواهد داشت که برای مخاطبان غربی بی‌معنی هستند. همچنین امکان دارد جملات ترجمه شده بیش از اندازه طولانی بوده و در نتیجه به باکس متن بزرگتری احتیاج داشته یا در زمان اختصاص داده شده در صحنه کاملا ادا نشوند. مواردی که لازم است در بازی وجود داشته باشند، حذف شوند یا تغییر کنند و نتیجه انجام هر‌یک از آن‌ها، تصمیم‌گیری را دشوار می‌کنند و در این زمینه رویکرد هر فرد با دیگری متفاوت است. اما مدیریت این روند در صورتی که نظر تمامی افراد تیم یکسان باشد بسیار آسان خواهد بود. حضور در کمپانی اتلوس که تمام اعضای آن یک دیدگاه یکسان دارند، برای من شانس و اقبال بزرگی است.

بازی Persona 5 نقطه اوج سری پرسونا است. از سیستم مبارزه و شبیه‌ساز روابط اجتماعی گرفته تا قابل بازی بودن و رابط کار‌بری، تمامی بخش‌های بازی در عین وفاداری به ریشه‌ها در بهترین حالت ممکن قرار دارند. این ویژگی در بخش بومی‌سازی نیز وجود دارد. این بازی بهترین برگردان به زبان انگلیسی در تاریخ شعبه آمریکای کمپانی اتلوس است. اطمینان دارم که تمامی خریداران از بازی لذت خواهند برد و امیدوارم کسانی که آشنایی با این سری ندارند، بازی پرسونا 5 را تجربه کنند. این بازی قلب شما را تسخیر خواهد کرد.

بازی Persona 5 با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن 4 در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده