// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

هدست HTC Vive فردا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر خواهد بود

کمپانی اچ‌تی‌سی به مناسبت سالگرد عرضه هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو، قیمت این هدست را برای تنها یک روز ۱۰۰ دلار کاهش داد.

یک سال پیش در تاریخ ۱۶ فروردین هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو روانه بازار شد و کمتر از یک روز دیگر به سالگرد یک سالگی این هدست واقعیت مجازی زمان باقی مانده است. از این‌رو کمپانی سازنده تاریخ ۱۶ فروردین (پنج آوریل) را به نام روز وایو «Vive Day» نام گذاری کرده است. در این تاریخ قیمت این هدست فقط به مدت یک روز از ۷۹۹ دلار به ۶۹۹ دلار کاهش خواهد یافت.

طبق اخبار سخت افزار منتشر شده، با خرید هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو، دو کنترلر حرکتی بی‌سیم نیز در اختیار شما قرار داده خواهد شد. با این وجود هنوز قیمت این هدست واقعیت مجازی از آکیولس ریفت بالاتر است. کاربران می‌توانند تنها با پرداخت ۴۹۹ دلار ریفت را تهیه کنند و حتی اگر  پکیج هدست و کنترلر تاچ را خریداری کنید، باید ۵۹۸ دلار هزینه کنید که باز این مبلغ از قیمت هدست اچ‌تی‌سی وایو ارزان‌تر است.

جدای از این کاهش قیمت، کسانی که در «روز وایو» این هدست را خریداری کنند، از مزایا ویژه‌ای برخوردار خواهند شد. به عبارتی اگر در روز مشخص شده این هدست را خریداری کنید، یک عدد بازی Arcade Saga به همراه یک کالکشن از بازی‌های اکشن واقعیت مجازی در اختیار شما قرار داده می‌شود. بازی Arcade Saga به تنهایی ۱۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است و حتما باید خرید خود را از Viveport انجام دهید. Viveport فروشگاه مخصوص اچ‌تی‌سی وایو است.

در ادامه اعلام شده است که برای این فروشگاه نیز مواردی در نظر گرفته شده است. از این پس کاربران با پرداخت ماهیانه ۶.۹۹ دلار، می‌توانند اشتراک یک ماهه Viveport را خریداری و هر ماه پنج مورد از بازی‌های موجود را انتخاب کرده و تجربه کنند. 

در آخر کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کرده که در آینده لاین‌آپ اولیه این حق اشتراک شامل ۵۰ بازی و برنامه مختلف می‌شود و هر ماه پنج محصول منتخب خود را می‌توانید تغییر دهید یا همان‌ بازی‌ها را مجددا انتخاب کرده و تجربه کنید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده