نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Card Thief

Card Thief یک بازی کارت‌محور با ایده‌ای جذاب است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی موبایلی که امروز قصد داریم در زومجی معرفی کنیم، یک بازی جالب به اسم Card Thief است. راستش را بخواهید خیلی از افراد اولین بار که این بازی اندروید و آیفون را اجرا می‌کنند، از تجربه آن پشیمان خواهند شد. چرا که این بازی کارت‌محور در اوایل فوق‌العاده سخت و پیچیده به نظر می‌رسد. ولی نگران نباشید و کمی وقت به بازی داده و مطمئن باشید که این اثر می‌تواند در طولانی مدت حسابی شما را سرگرم کند. واقعیت این است که بخش آموزشی بازی تعریف چندانی ندارد و به شخصه پس از تمام کردن این بخش، چیزی از بازی نفهمیده بودم. با این حال پس از تجربه چند دور از بازی، کاملا با مکانیزم‌های آن آشنا شده و توانستم از بازی لذت ببرم.

بازی شاید در اوایل سخت و کمی گنگ به نظر برسد، ولی پس از گذشت مدتی قطعا از آن لذت خواهید برد

در بازی Card Thief، با یک صفحه سه در سه روبرو خواهید بود که ۹ کارت در آن جا می‌گیرد. یکی از این کارت‌ها، دزد یا همان شخصیت اصلی بازی است. هدف شما در طول بازی، حرکت دادن این کارت، به دست آوردن صندوقچه و پس از آن فرار از قلعه است. برای برداشتن صندوقچه باید کارت آن را بردارید و برای فرار هم باید کارت راه فرار را بردارید. اما در این بین خطر‌هایی هم شما را تهدید می‌کنند و نگهبان‌هایی وجود دارند که می‌توانند شما را دستگیر کنند. در بازی مولفه‌ای به اسم میزان مخفی بودن وجود دارد که عدد آن در بالای کارت شخصیت اصلی بازی نمایش داده می‌شود. با انجام دادن کارهای مختلف، از میزان این عدد کاسته می‌شود و در صورتی که میزان مخفی بودن شما صفر شده یا منفی شود، نگهبان‌ها شانس زیادی برای گرفتن شما خواهند داشت. با این حال در جریان بازی یک سری کارت‌ها مثل بشکه وجود دارند که می‌توانند عدد میزان مخفی بودن شما را افزایش دهند. همچنین یکی دیگر از مواردی که بازی را جذاب می‌کند، میزان پولی است که هر بار می‌توانید از محیط دزدی کنید. تلاش برای دزدی مبلغ بیش‌تر در هر دور و ثبت رکورد جدید، عاملی است که می‌تواند شما را به تجربه بازی ترغیب کند.

معرفی بازی موبایل Thief Card

معرفی بازی موبایل Thief Card

پس از اینکه صندوقچه را برداشته و از محیط فرار کردید، می‌توانید این صندوق را با مراجعه به Guild Master باز کنید. صندوق‌ها در اوایل بازی برای باز شدن نیاز به زمان خیلی زیادی ندارند. با این حال به مرور زمان، زمان لازم برای باز شدن صندوق‌ها بیش‌تر و بیش‌تر می‌شود و باید بیش‌تر صبر کنید. در داخل صندوق‌ها یک سری آیتم‌ها وجود دارند که با جمع‌آوری تعداد مشخصی از آن‌ها، می‌توانید محیط‌های جدیدی را در بازی باز کنید. برای همین منظور هم باز کردن صندوق‌ها در بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و منتظر ماندن برای باز شدن آن‌ها، می‌تواند گاهی بسیار سخت باشد. اما سازندگان برای افرادی که مثل من صبر زیادی ندارند، دو راه پیشنهاد کرده‌اند. یکی تماشای ویدیو‌های تبلیغاتی و دوم هم استفاده از خرید‌های درون برنامه‌ای. بله Card Thief هم مانند اکثر بازی‌های روز، یک بازی موبایل رایگان است ولی در صورتی که خیلی طرفدار صبر کردن نباشید، می‌توانید از خرید‌های درون برنامه‌ای بهره ببرید.

همچنین یکی دیگر از بخش‌های جالب بازی، چالش‌های روزانه آن است. با دزدیدن تعداد مشخصی صندوقچه در طول روز، می‌توانید به چالش روزانه دسترسی داشته باشید. این چالش‌ها معمولا درجه سختی بالایی دارند ولی تمام کردن آن‌ها، بسیار لذت‌بخش بوده و نشان می‌دهد که شما مهارت لازم در بازی را به دست آورده‌اید.

معرفی بازی موبایل Thief Card

معرفی بازی موبایل Thief Card

در کل اگر از بازی‌های چالش‌برانگیز خوشتان می‌آید، دانلود بازی Card Thief پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی Card Thief


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده