نویسنده: wood patch
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

تاریخ انتشار اولین تریلر از گیم پلی بازی Destiny 2 روی پی سی

استودیو بانجی، تاریخ رسمی انتشار اولین تریلر از گیم‌پلی نسخه‌های کنسولی و پی‌سی بازی Destiny 2 را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی که چندی پیش همراه با کمپانی اکتیویژن، دنباله بازی محبوب Destiny را به‌صورت رسمی معرفی کرده بود، طی دعوتنامه‌هایی تاریخ انتشار اولین تریلر از گیم‌پلی نسخه رایانه‌های شخصی بازی Destiny 2 را اعلام کرده است. بر این اساس؛ بازی Destiny 2 که قرار است علاوه بر ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه شود، در تاریخ پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۱۸ مه ۲۰۱۷) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران، طی یک لایو استریم زنده در شهر لس‌آنجلس آمریکا، به‌صورت کامل رونمایی خواهد شد.

همان‌گونه که پیش‌تر نیز گفته شده بود، در این مراسم برای اولین‌بار تریلر گیم‌پلی نسخه‌های کنسولی و همچنین رایانه‌های شخصی بازی Destiny 2 به نمایش درخواهد آمد. همچنین اهالی رسانه و کسانی که دعوتنامه رسمی برای حضور در مراسم دریافت کرده‌اند می‌توانند پس از اتمام پخش زنده، بازی را نیز تجربه کنند و تفاوت‌ها و پیشرفت‌های آن را نسبت به نسخه پیشین بسنجند. 

استودیو بانجی در متن دعوتنامه‌های خود این‌گونه گفته است:

مراسم زنده روز پنج‌شنبه، یک مراسم سرگرم‌کننده همراه با صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز Destiny 2 و تأکید بر ماجراجویی‌های حماسی و جدید بازی خواهد بود.

Destiny 2 در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ (۸ سپتامبر ۲۰۱۷) به صورت جهانی عرضه خواهد شد. در این بازی، نولان نورث، صداپیشه شخصیت نیتن دریک در سری بازی‌های Uncharted، این‌بار با صداپیشگی شخصیت گوست در Destiny 2 حضور خواهد داشت. داستان بازی روایت‌گر رویارویی محافظین آخرین مأمن انسان‌ها با دشمنی به نام Ghaul خواهد بود. در بازی، شما باید با بازپس‌گیری تجهیزات و مهمات خود از دست دشمنان، نیروهای انسانی را علیه آن‌ها متحد کنید و به نبرد با Ghaul بروید.

طبقه گفته‌های سازندگان بازی، Destiny 2 علاوه‌بر نسخه استاندارد، چند نسخه ویژه نیز خواهد داشت؛ برای مثال در نسخه دیجیتال دیلاکس بازی شاهد یک شمشیر افسانه‌ای، یک سری حرکات نمایشی ویژه و همچنین پرچم مخصوص خواهیم بود. همچنین نسخه محدود بازی شامل دستینی 2، بسته‌های الحاقی آن، قاب فلزی، چند آیتم فیزیکی مثل کارت‌پستال و همچنین محتویات دیجیتالی نسخه دیلاکس خواهد بود و در نهایت نسخه کالکتور بازی علاوه بر داشتن تمامی محتویات نسخه محدود، شامل چند آیتم فیزیکی بسیار جالب، مثل یک کیف و یک شارژر USB خورشیدی، خواهد بود. همچنین بازی دارای سیزن پس نیز هست که با اسم Expansion Pass شناخته شده و شامل Expansion I و Expansion II، با محتویات متنوع می‌شود. در انتها شما می‌توانید به نظاره تریلر معرفی بازی بنشینید:

|


منبع HardOCP
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده