// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر جدید بازی Mario Kart 8 Deluxe با محوریت امتیازات بازی

کمپانی نینتندو تریلر جدیدی از بازی Mario Kart 8 Deluxe را با محوریت امتیازات این بازی منتشر کرد.

روز جمعه هفته گذشته بازی Mario Kart 8 Deluxe که در روز ۲۴ دی ۱۳۹۵ معرفی شده بود، روی پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Nintendo تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرده که امتیازات رسانه‌های مختلف را به نمایش می‌گذارد.

رسانه‌هایی که در جدید‌ترین تریلر بازی Mario Kart 8 Deluxe امتیازات و نقد یک جمله‌ای آن‌ها مشاهده می‌شود عبارتند از: Destructoid ،Gamesbeat ،Cheat Code Central و US Gamer. از بین گزیده‌ی نقد‌های این چهار رسانه می‌توان به Destructoid و Gamesbeat اشاره کرد که به تر‌تیب با امتیاز ۹.۵ و ۹ این بازی را «یکی از بر‌ترین بازی‌های سبک رانندگی تاریخ» و «زیبا‌ترین بازی سری Mario Kart» توصیف کرده‌اند. تر‌یلر امتیازات بازی Mario Kart 8 Deluxe را در زیر مشاهده می‌کنید:

| |

بازی Mario Kart 8 Deluxe علاوه بر محتویات ارائه‌شده در نسخه Wii U، شامل تمامی بسته‌های الحاقی به همراه حالت مبارزه اصلاح شده و شخصیت‌ها و آیتم‌های جدید است. پیش از این تریلری با محوریت معرفی ویژگی‌های مختلف این بازی از جمله شخصیت‌ها و پیست‌های مسابقه منتشر شده بود. همچنین در خبر‌های جدا‌گانه‌ای اعلام شد که بازی Mario Kart 8 Deluxe در حدود هفت گیگا‌بایت از فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگا‌بایتی کنسول Nintendo Switch  را اشغال خواهد کرد و حالت مبارزه‌ای آن هم به‌واسطه انتشار تریلری معرفی شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده