نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

سم لیک: روش ادغام بازی های رایانه ای و فیلم ها شگفت انگیز خواهد بود

سم لیک، خالق بازی‌های Quantum Break و Alan Wake، در رویداد Tribeca Games درباره ادغام بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌ها صحبت کرد.

طبق آخرین اخبار بازی و در خلال جشنواره‌ی Tribeca Games، از احساس سم لیک، خالق بازی‌های محبوبی نظیر کوانتوم بریک و آلن ویک، در رابطه با ادغام بازی‌های ویدیویی و فیلم‌ها در آینده سوال شد و لیک گفت که ترکیب شدن این دو با روش‌هایی میسر خواهد شد و این روش‌ها «شگفت‌انگیز» خواهد بود.

سم لیک در این خصوص اذعان داشت:

بله، من فکر می‌کنم که ادغام بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌ها به روش‌های شگفت‌انگیزی امکان‌پذیر خواهد شد و در این صورت، وجود محیط‌هایی که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید نیز لذت‌بخش به نظر می‌رسد؛ درست مانند این است که در یک مغازه شکلات فروشی باشید (!) که در این محیط لذت‌بخش، هنر و سرگرمی‌های بسیاری برای تجربه شدن در اختیارمان قرار خواهد گرفت.

لیک در ادامه گفت:

در خصوص امکان ادغام بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌ها نمی‌توانم نظری بدهم؛ ولی ادغام شدن را می‌توان در همه حال [در حوزه‌های مختلف] مشاهده کرد و در خصوص ترکیب شدن بازی‌ها و فیلم‌ها یک‌بار دیگر می‌گویم که این عمل از طریق روش‌های شگفت‌انگیزی ممکن خواهد شد.

لیک در ادامه ذکر کرد که نیازی به یافتن شکل به‌خصوصی از سرگرمی نیست و در طوفان عظیم داستان‌سرایی، توانایی‌های بسیاری به چشم می‌خورند که واقعا عالی هستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده