// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

بایواستار SSD جدید G330 را معرفی کرد

کمپانی بایواستار SSD جدید سری G330 را با ۱۰ درصد افزایش سرعت نسبت به نسل قبل عرضه کرد.

کمپانی Biostar پاییز سال گذشته با حافظه‌های SSD سری G300 وارد این بازار شد و طبق اخبار سخت‌افزار اکنون قصد دارد آن را با یک نسخه‌ی تکامل‌یافته به نام G330 جایگزین کند. این حافظه همان طراحی سابق را حفظ کرده است؛ اما وعده‌ی ۱۰ درصد عملکرد سریع‌تر را می‌دهد.

سری G330 یک حافظه‌ی سه‌بعدی NAND از نوع TLC و ساخت کمپانی میکرون است که یک کش DRAM نیز برای افزایش کارایی دارد. این حافظه در ظرفیت‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی موجود است و طراحی شده تا یک جایگزین عالی برای هارددیسک‌های مکانیکی باشد.

طراحی این حافظه بسیار ساده و زیبا است و با توجه به حق‌امتیاز ثبت‌شده‌ی بایواستار، هیچ‌گونه پیچی در آن استفاده نشده و بسیار محکم و قابل اتکا است. این طراحی همچنین در برابر تخلیه الکترواستاتیکی مقاوم است و شرایط فعالیت در محیط‌های با دمای بالا را نیز دارد. این طراحی بادوام امکان استفاده از آن را در حداکثر دمای ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد می‌دهد.

اندازه‌ی ۲.۵ اینچی و متداول این حافظه با ارتفاع ۷ میلی‌متر (دقیقا ۶.۸ میلی‌متر) با بسیاری از سیستم‌ها و لپ‌تاپ‌ها سازگار است. سرعت خواندن آن ۵۶۵ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات ۵۱۵ مگابایت بر ثانیه است. با حافظه‌های سری G330 بایواستار، سیستم سریع‌تر بوت و فایل‌ها سریع‌تر از قبل بارگذاری می‌شوند که در مجموع باعث بهبود کارایی سیستم می‌شود. باید قدردان نسل جدید کنترلرهای SM2258 سیلیکون موشن و حافظه‌ی سه‌بعدی TLC میکرون بود که این توانایی را به حافظه‌های SSD سری G330 بایواستار داده‌اند تا این عملکرد را با قیمتی منطقی ارائه دهد.

حافظه‌های پرسرعت BIOSTAR G330 به ترتیب با قیمت‌های ۵۹، ۹۹ و ۱۶۹ دلار برای نسخه‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی برچسب خورده‌اند.

Biostar G330 SSD

مشخصات حافظه‌های SSD سری G330 بایواستار

اسم محصولG330-128G330-256G330-512
ظرفیت۱۲۸ گیگابایت۲۵۶ گیگابایت۵۱۲ گیگابایت
حافظه کش DRAM۲۵۶ مگابایت۲۵۶ مگابایت۵۱۲ مگابایت
کنترلرSMI 2258SMI 2258SMI 2258
ضخامت۶.۸ میلی‌متر۶.۸ میلی‌متر۶.۸ میلی‌متر
سرعت خواندن۵۶۰ مگابایت بر ثانیه۵۶۵ مگابایت بر ثانیه۵۶۵ مگابایت بر ثانیه
سرعت نوشتن۵۰۰ مگابایت بر ثانیه۵۱۵ مگابایت بر ثانیه۵۱۵ مگابایت بر ثانیه
رابط SATA IIIساتا ۶ گیگابیت بر ثانیهساتا ۶ گیگابیت بر ثانیهساتا ۶ گیگابیت بر ثانیه
دمای مناسب کاری۰-۷۰ درجه سانتی‌گراد۰-۷۰ درجه سانتی‌گراد۰-۷۰ درجه سانتی‌گراد
سیستم عاملویندوز، لینوکس، مکویندوز، لینوکس، مکویندوز، لینوکس، مک

 اگر به دنبال خرید SSD هستید توصیه می‌کنیم راهنمای خرید SSD و هارددیسک زومیت را مطالعه کنید؛ مشخصات فنی انواع SSD، هارد اکسترنال، هارد لپ تاپ و هارد کامپیوتر به همراه به‌روزترین قیمت حافظه ذخیره سازی را در بخش محصولات زومیت ببینید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده