// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

مزیت پیش ثبت نام بازی موبایل Injustice 2 مشخص شد

با پیش ثبت‌نام بازی موبایل Injustice 2، شخصیت Catwoman را دریافت کنید.

به زودی شاهد عرضه بازی Injustice 2 خواهیم بود و علاقه‌مندان می‌توانند بار دیگر شخصیت‌های مورد علاقه خود در دنیای دی‌سی را در دست گرفته و با سایرین به مبارزه کردن بپردازند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، اکانت توییتر این بازی مزیت پیش ثبت نام نسخه موبایل بازی Injustice 2 را اعلام کرده است.

از این‌رو علاقه‌مندان به دریافت شخصیت زن گربه‌ای، می‌توانند تا قبل از عرضه بازی اندروید و بازی آیفون Injustice 2 در سایت رسمی این بازی ثبت نام کرده تا در زمان عرضه بتوانند از این شخصیت در مبارزات کارتی استفاده کنند. بازی موبایل Injustice 2 در تاریخ ۲۱ اردیبهشت (۱۱ می) برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد. به هنگام ثبت نام باید ایمیل خود را وارد کنید تا در زمان مناسبت یک ایمیل حاوی دریافت مزیت پیش ثبت‌ نام خود را دریافت کنید. البته در داخل سایت نوشته شده است که در هفته اول عرضه، این شخصیت به عنوان یک هدیه در طول بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بازی موبایل Injustice 2 یک بازی رایگان است که شامل یک سری پرداخت‌های درون برنامه‌ای بوده که کاربران در صورت لزوم می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

همچنین به نظر می‌رسد همانند قبل بتوانید اکانت موبایل خود در بازی را به پروفایل‌تان روی کنسول لینک کنید. تا عرضه شدن بازی Injustice 2 در تاریخ ۲۶ اردیبهشت (۱۶ می)، نسخه موبایل این بازی می‌تواند سرگرمی خوبی برای مخاطبان بازی‌های مبارزه‌ای باشد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده