// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

فروش ۲.۸ میلیون واحدی بازی های ریمستر Resident Evil در سال مالی ۲۰۱۶

سری رزیدنت اویل این روزها حال و روز خوبی دارد و علاوه بر نسخه ۷، نسخه‌های ریمستر این مجموعه فروش خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

با توجه به گزارش کپکام ظاهرا رزیدنت ایول 7 (Resident Evil 7) تنها بازی مجموعه رزیدنت ایول نیست که در سال گذشته به خوبی فروش کرده است. با نگاهی به گزارش مالی  کمپانی Capcom برای سال ۲۰۱۶ شاهد فروش ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحدی نسخه‌های ریمستر بازی Resident Evil 5، بازی Resident Evil 4 و بازی Resident Evil 6 در کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی هستیم. این آمار مربوط به مقدار فروش این بازی‌ها از زمان انتشار تا تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ فروردین ۱۳۹۶) است.

از سوی دیگر، نرخ فروش دیجتالی بازی‌های کپکام در سال مالی گذشته سهم ۳۱.۵ درصدی از کل فروش محصولات این کمپانی را داشته است. کپکام همچنین آمار مجموع فروش بازی‌ها و دانلود کامل بازی‌ها را به ترتیب ۱۰.۴ میلیون و ۹ میلیون واحد بین تاریخ ۱ اپریل ۲۰۱۶ (۱۳ فروردین ۱۳۹۵) تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۲ فروردین ۱۳۹۶) اعلام کرده است که در مجموع فروش ۱۹.۴ میلیون را نشان می‌دهد. این آمار نشان‌دهنده‌ی افزایش فروش ۴.۴ میلیون واحدی نسبت به سال مالی گذشته است. با این حال، ریز گزارش کپکام سهم بیشتر دانلود بازی‌ها را در افزایش فروش بازی‌ها نشان می‌دهد.

Capcom  Consumer Unit Sales for FY3/2017

با وجود فروش خوب بازی‌های ریمستر شده،‌ کپکام اعلام کرده است که در حال کار روی یک بازی «بزرگ»‌ معرفی نشده برای ۳۱ مارس ۲۰۱۸ است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده