نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

تایید حضور ایوان مک گرگور در فیلم Christopher Robin

کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که ایوان مک گرگور در فیلم کریستوفر رابین (Christopher Robin) حضور خواهد داشت.

در حال حاضر، پخش فصل سوم سریال Fargo (فارگو) از شبکه FX آغاز شده است. در این سریال، ایوان مک‌گرگور نقش امت و ری استیسی را که برادر دوقلو هستند، بر عهده دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مکگرگور قرار است در فیلم جدید کمپانی والت دیزنی با نام Christopher Robin، به ایفای نقش بپردازد. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، او قرار است نقش کریستوفر رابین را در این فیلم بازی کند و این فیلم؛ یکی از دو فیلمی است که براساس زندگی کریستوفر رابین میلن در دست ساخت است.

کارگردانی فیلم Christopher Robin قرار است بر عهده مارک فورستر، کارگردان فیلم‌هایی چون در جستجوی نورلند (Finding Neverland) و جنگ جهانی زد (World War Z)، باشد و تمرکز این فیلم قرار است روی بزرگسالی مردی باشد که در کودکی الهام بخش پدرش برای خلق قهرمان و شخصیت اصلی کتاب‌های وینی پو (Winnie the Pooh) بوده است. وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Christopher Robin در ابتدا بر عهده الکس راس پری، نویسنده فیلم Listen Up Philip، به همراه توماس مک‌کارتی، نویسنده فیلم افشاگر (Spotlight)، بوده است، اما به تازگی کار بازنویسی فیلمنامه این فیلم به پایان رسیده است.

Winnie the Pooh

طبق خبرهای منتشر شده، کار بازنویسی فیلمنامه فیلم Christopher Robin بر عهده آلیسون ریچارد، نویسنده فیلم اشخاص پنهان (Hidden Figures) بوده است. طبق خلاصه داستان منتشر شده از این فیلم، در فیلم Christopher Robin شاهد بزرگسالی شخصیت وینی پو هستیم، اما او دیگر شادی گذشته را ندارد و لذتی از دوران جوابی خود نمی‌برد. پو قصد دارد تا با بزرگسالی کریستوفر ملاقات و به او سحر و جادوی محل زندگی خود را یادآوری کند.

با این حال، پیش از ساخت و تولید فیلم Christopher Robin محصول کمپانی دیزنی، شاهد نسخه کمپانی فاکس سرچلایت خواهیم بود. فیلم خداحافظ کریستوفر رابین (Goodbye Christopher Robin) به کارگردانی سایمون کرتیس، پاییز امسال اکران خواهد شد. در این فیلم بازیگرانی چون مارگو رابی، دامنل گلیسون، فیبی والر-بریج، کلی مکدونالد و الکس لوتر حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. گلیسون نقش ای. ای. میلن، پدر کریستوفر میلر را بر عهده دارد و رابی نیز نقش همسر میلن را بر عهده خواهد داشت. تمرکز این فیلم روی جوانی کریستوفر میلر خواهد بود، اما در درجه اول به زندگی پدرش خواهد پرداخت.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده