نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

به زودی بازی Super Mario Run به 150 میلیون دانلود خواهد رسید

طبق اعلام نینتندو، بازی رایگان Super Mario Run به زودی به ۱۵۰ میلیون دانلود روی دو سیستم عامل اندروید و iOS خواهد رسید.

تاتسومی کیمیشیما مدیر عامل کمپانی نینتندو در آخرین گزارش مالی این شرکت اعلام کرد که به زودی مجموع دانلود بازی Super Mario Run روی اندروید و iOS به ۱۵۰ میلیون خواهد رسید و این در حالی است که در ماه ژانویه دانلود این بازی از مرز ۷۸ میلیون عبور کرده بود.

کیمیشیما این موفقیت بزرگ را در دسترس بودن بازی Super Mario Run در بسیاری از کشورها عنوان کرد و گفت که این بازی علاوه بر امریکا، اروپا و ژاپن در مناطق دیگر نیز مخاطبین زیادی دارد. وی در این خصوص اذعان داشت:

فرصت مناسبی برای ارائه‌ی بازی در بسیاری از کشورها و مناطق در اختیار ما قرار گرفت و ما تجربه‌ی دنیای ماریو را برای افرادی که پیش از این فرصت تجربه‌ی آن را نداشتند، فراهم کردیم.

بازی Super Mario Run به صورت رایگان قابل دانلود است ولی این نسخه تجربه‌ی سه مرحله از بازی را در اختیارتان قرار می‌دهد و برای تجربه‌ی کامل آن باید ۱۰ دلار (یا معادل این مبلغ در منطقه‌ی خود) پرداخت کنید. این بازی در ماه دسامبر برای iOS و در نهایت در ماه مارس برای اندروید منتشر شد.

علاوه بر این کیمیشیما اعلام کرد که تعداد کسانی که برای آزاد کردن تمامی محتوای بازی پول پرداخت می‌کنند در حال افزایش است. در ماه‌های گذشته نینتندو اعلام کرده بود که تنها ۵ درصد از کاربران بازی برای دسترسی به محتویات بیشتر پول خرج کرده و این بازی در حد انتظارات فروش نداشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده