// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار بازی The Golf Club 2 مشخص شد

استودیو HB Games با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی The Golf Club 2 را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اچ‌بی گیمز (HB Games) تاریخ انتشار بازی ورزشی The Golf Club 2 را مشخص کرد. در این راستا این بازی شبیه‌ ساز گلف در تاریخ ۶ تیر ماه (۲۷ ژوئن) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و از طریق استیم برای رایانه‌های شخص ویندوزی منتشر می‌شود.

در کنار مشخص شدن تاریخ انتشار آن، تیم توسعه دهنده قیمت بازی The Golf Club 2 را ۳۹.۹۹ دلار مشخص کرد. همچنین کاربرانی که این بازی را پیش خرید کنند از محتوای روز اول (Day One) این بازی بهره‌مند می‌شوند که در ادامه می‌توانید از جزئیات آن با خبر شوید:

  • ویژگی Moneybags: به واسطه‌ی این ویژگی می‌توانید زودتر ثروتمند شوید و زمان بیشتری را ذخیره کنید. این امر به شما اجازه می‌دهد که قدرت خرید خود را افزایش دهید و به شغل خودتان سر و سامان دهید.
  • چوب‌‌های گلف Elite Club: به واسطه‌ی چوب‌های گلف انحصاری که طلایی رنگ هستند، رقیبانتان را شکست دهید.
  • فروشگاه Premier Clubhouse: دسترسی زود هنگام به فروشگاه کلاب‌هاوس داشته باشید.
  • پوسته Heirloom Apparel: با پوشیدن این لباس‌ها به دوران قدیمی ورزش گلف سفر کنید.
  • آیتم Elite Emblem: آرم انحصاری و ویژه‌ای را به صفحه Society Logo  خود اضافه کنید.

به نقل از سازندگان اعلام شد که سیستم بهبود یافته‌ای از «ابزار طراحی» در نسخه دوم این بازی حضور پیدا خواهد کرد. ضمنا ویرایش نقشه Course Editor نیز در این بازی اضافه خواهد شد که به کاربران اجازه می‌دهد که زمین بازی‌‌ای را با سلیقه خود طراحی کنند.

نسخه اول این بازی یعنی The Golf Club در ۲۸ مرداد ماه ۹۳ (۱۹ آگوست ۲۰۱۴) منتشر شده است.

ضمن اعلام این خبر استودیو اچ‌بی گیمز تریلر جدیدی  را به همراه تعدای عکس منتشر کرد، که می‌توانید آنها را در ادامه مشاهده کنید و از محتوای این بازی با خبر شوید.

| |

the golf club 2


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده