نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

تایید ساخت فیلم کمدی جدید نت فلیکس با حضور آدام سندلر و کریس راک

شبکه نت فلیکس از ساخت فیلم کمدی جدید خود با حضور آدام سندلر و کریس راک به نام  The Week Of با موضوع عروسی خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید آدام سندلر منتشر شده است. طبق گفته وب‌سایت کولیدر، نت‌فلیکس رسما ساخت فیلم جدید کمدی خود را با نام The Week Of تایید کرده است. در این فیلم قرار است آدام سندلر و کریس راک به ایفای نقش بپردازند. کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده رابرت اسمایگل، نویسنده و تهیه کننده سابق برنامه تلویزیونی Saturday Night Live، باشد.

فیلم The Week Of؛ یک فیلم کمدی با موضوع عروسی است که در این فیلم قرار است دختر سندلر با پسر راک ازدواج کند، اما این دو نفر رابطه خوبی با یکدیگر ندارند. اطلاعات بیشتری از داستان این فیلم منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود در طول هفته‌ای که این عروسی قرار است برگزار شود، شاهد مشکلات بسیاری باشیم که موجب ایجاد خلق صحنه‌های کمدی شود. تد ساراندوس، مدیر ارشد برنامه‌های اصلی شبکه نت‌فلیکس، در بیانیه منتشر شده این گفت:

آدام سندلر و کریس راک اولین سنگ بنای کمدی‌های خانوادگی شبکه نت‌فلیکس را گذاشته‌اند. ما در طول این ماه وعده داده بودیم که این دو افسانه به این شبکه بازخواهند گشت تا در سال‌های آینده شادی و شور و شعف را به خانه‌های شما در سراسر جهان بیاوریم. لحن این فیلم، مانند فیلم Sandy Wexler با بازی سندلر، کمدی و رمانتیک است و این فیلم بسیار فوق العاده‌ای برای میلیون‌ها طرفدار سندلر و راک در سراسر جهان خواهد بود.

Chris Rock

طبق گفته وب‌سایت ددلاین، فیلم The Week Of یکی از چهار فیلمی است که سندلر اخیرا برای بازی در آن قرارداد همکاری با شبکه استریم نت‌فلیکس امضا کرده است. ماه گذشته و پس از موفقیت فیلم فیلم Sandy Wexler، شبکه نت‌فلیکس برای چهار فیلم کمدی دیگر با سندلر به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده بود. همچنین نت‌فلیکس مدتی پیش اعلام کرد که فیلم‌های سندلر تاکنون بیش از نیم میلیارد ساعت در این شبکه تماشا شده‌اند. همچنین راک برای حضور در دو فیلم با شبکه نت‌فلیکس قرارداد امضا کرده و قرار است برای حضور در این دو فیلم ۴۰ میلیون دلار دستمزد دریافت کند.

اسمایگل، سندلر و راک در گذشته همکاری‌هایی داشته‌اند و در چند سال اخیر سندلر و راک در دو فیلم بزرگ‌شده‌ها (Grown Ups) و بزرگ‌شده‌ها ۲ (Grown Ups 2) هم‌بازی بوده‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده