// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

QcK Prism، موس پد LED دار و دو لایه استیل سریز

کمپانی SteelSeries اولین ماوس پد LED دار و دو لایه‌ی خود را با نام QcK Prism در دسته محصولات گیمینگ معرفی کرد.

استیل‌سریز با ۱۵ سال تجربه و نوآوری در زمینه‌ی ماوس پدهای گیمینگ در جهان، محصول جدیدی را با نام QcK Prism معرفی کرده است. QcK Prism بی هدف ساخته نشده و ویژگی‌هایی فراتر از زیبایی و نورپردازی را برای بهترین عملکرد در بازی‌های کامپیوتری عرضه می‌کند. این ماوس پد جدید اولین پد دولایه و بی‌نظیری است که نورپردازی مستمر و ۳۶۰ درجه را در ۱۲ بخش برای گیمرها فراهم می‌آورد و محل قرارگیری کابل آن مزاحمتی ایجاد نمی‌کند.

QcK Prism

QcK Prism اولین ماوس پد دولایه و LED دار است که بافت‌های ریز فوق‌العاده‌ای برای افزایش اصطکاک و سنجش دقیق حرکات و همچنین یک سطح سخت پلیمری جهت حرکت ماوس در سریع‌ترین حالت ممکن را دارد. ماوس پد QcK Prism با نورهای درخشان ۳۶۰ درجه و نورپردازی با افکت‌های پیشرفته در ۱۲ بخش عرضه شده است و علاوه بر آن از نرم‌افزار GameSense استیل‌سریز نیز پشتیبانی می‌کند که واکنش‌های نوری مختلفی را نسبت به اتفاقات درون بازی مانند کاهش مهمات، میزان سلامتی، کشتن حریف، تایمر و غیره دارد.

جیسون کریستین، مدیر مجموعه محصولات موس و کیبورد گیمینگ می‌گوید:

هر جنبه از این محصول با هدف خاصی ساخته شده است. این ماوس پد، عملکرد عالی سطح همراه با نورهای درخشان و بدون مزاحمت کابل ارائه می‌دهد.

علاوه بر میلیون‌ها رنگ و افکت‌های نورپردازی، QcK Prism از Prism Sync استیل‌سریز نیز پشتیبانی می‌کند. گیمرها می‌توانند بین ماوس پد QcK Prism و سایر دستگاه‌ها از جمله هدست Arctis 5، ماوس گیمینگ Rival 700 و کیبورد Apex M800 افکت‌های نوری چندگانه و پویا بسازند.

QcK Prism

QcK Prism طراحی مناسبی برای گیمینگ دارد. برخلاف دیگر ماوس پدهای LED دار، کابل در جای خوبی و بدون مزاحمت در سمت چپ قرار گرفته است؛ جایی که کابل ماوس هیچ گیمری قرار نمی‌گیرد. در حال حاضر ماوس پد QcK Prism در سایت استیل‌سریز و فروشگاه‌های آمازون و بست‌بای با قیمت ۵۹ دلار قابل خرید است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده