نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

رایان جانسون دخالتی در ساخت فیلم Star Wars: Episode IX ندارد

رایان جانسون اعلام کرد که او نقش و دخالتی در نوشتن فیلمنامه و داستان فیلم Star Wars: Episode IX ندارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، اعلام کرد که او هیچ دخالتی در نوشتن داستان و فیلمنامه فیلم Star Wars: Episode IX ندارد. در پاسخ به سوال یکی از طرفداران مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) در توییتر، جانسون گفت که شایعات کمک او به رفع مشکلات داستان فیلم بعدی این مجموعه درست نیست و این اطلاعات قدیمی و اشتباه است. جانسون گفت:

من هیچ نقشی در نوشتن فیلمنامه و داستان فیلم Star Wars: Episode IX ندارم.

طبق شایعه‌ای که پیش از این از وب‌سایت ویکیپدیا نشات گرفته بود، جانسون در ابتدا قرار بود که کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت پایانی فیلم Star Wars را بر عهده داشته باشد. با این حال، او تنها کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Star Wars: The Last Jedi را بر عهده دارد و کالین ترورو کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX را بر عهده خواهد داشت و با همکاری درک کانلی، وظیفه نوشتن فیلمنامه و داستان این فیلم را نیز بر عهده دارد. جانسون پیش از این در مصاحبه دیگری گفته بود که کلمه جدای در عنوان فیلم The Last Jedi، مفرد است و تنها به شخصیت لوک اسکای واکر اشاره می‌کند.

Rian Johnson in Star Wars: The Last Jedi

ماه گذشته، لوکاس فیلم سرانجام اولین تریلر و اولین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد. این تریلر شاید جواب بیشتر سوالات را نداد، اما سوالات بیشتری را نیز ایجاد کرده است و جانسون گفته که در طول فیلم جواب بیشتر سوال‌ها داده خواهد شد. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا،اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده