// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

اجرای کامل بازی Zelda Breath of the Wild برروی پی سی ممکن شد

توسعه‌دهنده‌ی CEMU، شبیه‌ساز Wii U، با انتشار ویدیویی از اجرای کامل بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild در رایانه‌های شخصی خبر داده است.

با توجه به اخبار بازی، مدت طولانی‌ نمی‌شود که بازی The Legend of Zelda Breath of the Wild وارد بازار شده و اکنون توسعه‌دهنده‌ی CEMU، شبیه‌ساز Wii U از اجرای کامل این بازی نقش‌آفرینی‌ در رایانه‌های شخصی خبر داده است. البته مشکلاتی در راندمان، برخی ایرادات گرافیکی و سایر باگ‌های نرم‌افزاری هنوز هم در زمان اجرای بازی به چشم می‌خورد و به نظر می‌رسد که مدت طولانی برای رفع همه‌ی آنها لازم است. با این حال، گزارش نشان‌ می‌دهد Breath of the Wild اکنون به طور کامل قابل اجرا بوده و حتی بازیکنان قادر به رویارویی با باس نهایی این بازی هستند.

YamGamin، یکی از یوتیوبرها ۱۰ دقیقه ویدیوی گیم‌پلی را از اجرای  CEMU 1.7.4 به اشتراک گذاشته است که به واقع زیبا به نظر می‌رسد. شما می‌توانید ویدیوی مذکور را از پایین دانلود و تماشا کنید:

| |

جدیدترین نسخه‌ی شبیه‌ساز، پیشرفت فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد. در نسخه‌ی قبلی شاهد ورود بدن لینک به درون زمین، مشکلاتی در افکت آب و فعال نشدن برخی مهارت‌ها مانند Magnesis بودیم. اکنون اما بهبود‌ها بسیار چشمگیر است. شما می‌توانید ویدیوی کوتاه مقایسه بازی در دو نسخه‌ی CEMU را تماشا و دانلود کنید:

| |

بروزرسانی CEMU اکنون برای حامیان Patreon نرم‌افزار در دسترس قرار دارد. هرچند انتظار می‌رود یک یا دو هفته‌ی آینده در دسترس همگان قرار بگیرد.


منبع Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده