نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

شخصیت هاوک‌ آی در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور نخواهد داشت

پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man and the Wasp، شایعات حضور جرمی رنر، بازیگر نقش کلینت بارتون/هاوک آی، را در این فیلم تکذیب کرد.

مدتی پیش شایعه شد که جرمی رنر، بازیگر نقش کلینت بارتون/هاوک آی، برای حضور و بازی در فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp)، از حضور در فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) انصراف داده است. اما حال مارول حضور او را در فیلم Ant-Man and the Wasp رسما تکذیب و اعلام کرده است که رنر در این فیلم حضور نخواهد داشت. با این حال، هنوز مشخص نیست که او در فیلم Mission Impossible 6 حضور خواهد داشت یا خیر. رنر ایفاگر نقش ویلیام برانت در مجموعه ماموریت غیر ممکن (Mission Impossible) است، اما تاکنون حضور او در این فیلم تایید نشده است.

پیتون رید، کارگردان فیلم Ant-Man and the Wasp، در جواب یکی از طرفداران در توییتر شخصی خود، خبر حضور رنر را در این فیلم تکذیب کرد و گفت این خبر کار گروهی از شایعه پردازان روسی بوده و درست نیست. تاکنون حضور پل راد برای بازی در نقش اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای، اوانجلین لیلی برای بازی در نقش هوپ ون دین/واسپ، مایکل داگلاس برای بازی در نقش دکتر هنک پیم و مایکل پنیا برای بازی در نقش لوئیس، در این فیلم تایید شده است. 

Hawkeye in Captain America: Civil War

فیلمبرداری فیلم Ant-Man and the Wasp از جولای ۲۰۱۷ (تیر-مرداد ۱۳۹۶) در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز خواهد شد. سال گذشته رنر در یک مصاحبه اعتراف کرد که در ابتدا با نقش هاوک آی در فیلم انتقام جویان (Avengers) ارتباط برقرار نکرده و حتی خواستار کشته شدن این شخصیت در طی این فیلم شده بود. او اضافه کرد پس از این فیلم فرصت بیشتری برای بازی در این نقش پیدا کرد و نظر او در مورد این ابرقهرمان کاملا عوض شد. رنر اخیرا به ادینبورگ اسکاتلند سفر کرده تا در محل فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) حاضر شود.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده اندرو بارر و گابریل فراری خواهد بود. رید همچنین پیش از این در مورد وضعیت فراری بودن اسکات لنگ نیز صحبت کرده بود. او اشاره کرد با توجه به اتفاقاتی که در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) رخ داده است، این شخصیت قرار است به شکل یک فراری بزرگتر در دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) نمایش داده شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده