نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: ادامه صدرنشینی Mass Effect Andromeda در هفته دوم انتشار

بازی Mass Effect Andromeda در دومین هفته انتشارش، توانست به صدرنشینی خود در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه دهد.

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد، بازی جدید مجموعه Mass Effect که توسط بایوور ساخته شده و الکترونیک آرتز وظیفه انتشار آن را بر عهده داشت، توانست در دومین هفته انتشارش به صدرنشینی خود در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه دهد. 

مکان‌های دوم و سوم جدول فروش هفتگی انگلستان منتهی به اول آوریل نیز مانند مکان اول، دست‌خوش تغییر نشد و بازی‌های Ghost Recon Wildlands و Lego Worlds به ترتیب موفق شدند مکان‌های دوم و سوم هفته قبل خود را حفظ کنند. اما در مکان چهارم جدول این هفته، اوضاع کمی فرق می‌کند. بازی تازه منتشر شده Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix که توسط اسکوئر انیکس برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده است، کار خود را در مکان چهارم جدول این هفته آغاز کرد. 

به طور کلی جدول این هفته، تغییرات خیلی زیادی نسبت به هفته گذشته نداشته است. در مکان پنجم، بازی Grand Theft Auto V بدون تغییر نسبت به هفته گذشته قرار گرفت. انحصاری جدید پلی‌استیشن 4 یعنی Horizon Zero Dawn، یکی از بازی‌هایی بود که این هفته با سقوط مواجه شد و از مکان چهارم به مکان ششم تنزل پیدا کرد. 

یکی دیگر از بازی‌هایی که نسبت به هفته پیش تغییری در جایگاهش رخ نداد، بازی فیفا 17 بود. این بازی دقیقا همانند هفته گذشته در مکان هفتم قرار گرفت. The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز در زمره بازی‌هایی قرار گرفت که سقوط را تجربه کردند. این بازی که هفته پیش در جایگاه ششم قرار داشت، با دو پله سقوط، به جایگاه هشتم رسید. سقوط زلدا، باعث شد که راکت لیگ، بازی مسابقه‌ای سایانیکس نیز یک پله نسبت به هفته گذشته سقوط کند و به مکان نهم رضایت دهد.

روند سقوط یک پله‌ای، گریبانگیر Call of Duty: Infinite Warfare نیز شد و بازی‌ای که هفته پیش در جایگاه نهم قرار داشت، این هفته جایگاه ۱۰ را در جدول بازی‌های پرفروش انگلستان به خود اختصاص داد.

در ادامه می‌توانید جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان را در هفته منتهی به اول آوریل (۱۲ فروردین) مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Mass Effect: Andromeda

ادامه صدرنشینی در دومین هفته انتشار
۲۲

Ghost Recon Wildlands

-
۳۳

Lego Worlds

-
۴-

Kingdom Hearts HD 1.5 + 2.5 Remix

هفته اول انتشار
۵۵

Grand Theft Auto V

-
۶۴

Horizon Zero Dawn

-
۷۷

FIFA 17

-
۸۶

The Legend of Zelda: The Breath of the Wild

-
۹۸

Rocket League

-

۱۰۹

Call of Duty: Infinite Warfare

-


منبع Chart Track
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده