نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

تاریخ انتشار دموی بازی Guilty Gear Xrd: Rev 2 مشخص شد

دموی بازی Guilty Gear Xrd: Rev 2 در اول مه (۱۱ اردیبهشت) در دسترس مشترکین امریکای شمالی پلی‌استیشن پلاس عرضه قرار می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و بر اساس اعلام شرکت اکسیس گیمز، در تاریخ ۱۱ اردیبهشت شاهد عرضه‌ی نسخه‌ی دمو برای بازی Guilty Gear Xrd: Rev 2 خواهیم بود که تجربه‌ی آن بدون نیاز به پیش‌خرید بازی و از طریق سرویس پلی‌استیشن پلاس منطقه‌ی امریکای شمالی امکان‌پذیر خواهد بود.

نسخه‌ی دموی Guilty Gear Xrd: Rev 2 یک ماه قبل از انتشار رسمی بازی در تاریخ ۲۶ مه (جمعه، ۵ خرداد)، در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین ناشر این اثر اطلاعات جدیدی را در خصوص نسخه‌ی دموی بازی منتشر ساخته است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

  • پیش‌نمایشی از ویژگی‌های کلیدی: دو کاراکتر Baiken و Answer از ابتدا برای کاربران قابل بازی خواهند بود و مراحل جدید به همراه حرکات نو تنها بخشی از محتویات جدیدی است که در نسخه‌ی دمو تجربه خواهید کرد.
  • با کسب تجربه در بازی حرفه‌ای شوید: اگر اولین‌باری است که به بازی‌های مبارزه‌ای روی می‌آورید، باید بدانید که کاربران تازه‌وارد و کاربران حرفه‌ای این ژانر به‌طور یکسان از بازی لذت خواهند برد.
  • تجربه‌ی بازی با یک دوست یا حتی به‌صورت تکی: همراه با یک دوست یا به‌صورت تکی به تجربه‌ی ۲۵ کاراکتر موجود در نسخه‌ی دمو و قابلیت‌های متعادل‌شده‌ی آن‌ها بپردازید و در بخش تمرینی، مهارت‌های خود را بهبود ببخشید.

دارندگان بازی Guilty Gear Xrd: Revelator می‌توانند با پرداخت مبلغ ۱۹.۹۹ دلار بازی خود را به نسخه‌ی Rev 2 ارتقا دهند. هنوز هیچ سخنی راجع به انتشار نسخه‌ی دموی بازی در اروپا به میان نیامده است و کاربران این منطقه تنها می‌توانند از طریق فروشگاه دیجیتالی رایس دیجیتال (Rice Digital) یک نسخه‌ی محدود ویژه از بازی را تهیه کنند.  


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده