نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

امکان تجربه تمام قدرت های بازی Prey با یکبار بازی کردن وجود ندارد

وجود بسته‌های الحاقی پس از انتشار بازی Prey به‌علاوه عدم امکان تجربه تمامی قدرت‌ها با یک‌بار بازی کردن، تایید شد.

بازی Prey که اثر جدید خالق سری Dishonored یعنی استودیو آرکین (Arkane) محسوب می‌شود، به زودی توسط کمپانی بتسدا عرضه خواهد شد. این بازی اکشن ماجراجویی اول-شخص یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال محسوب می‌شود که از عناصر علمی-تخیلی و ترسناک بهره می‌برد و قرار است در ۱۵ اردیبهشت برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. با وجود اینکه هنوز چند روزی تا انتشار بازی باقی مانده است، رافائل کولانتونیو، طراح ارشد بازی، به تازگی در مورد طول عمر زیاد بازی با وب‌سایت AListDaily صحبتی داشته و وجود بسته‌های الحاقی پس از انتشار بازی را تایید کرده است.

کولانتونیو در مصاحبه خود با وب‌سایت مذکور، در رویداد دموی بازی Prey که در شهر نیویورک برگزار شده بود، اعلام کرد که در حالیکه آرکین هنوز برنامه‌ا‌ی برای رونمایی کردن از چیزی ندارد، اما تیم در حال حاضر روی بسته‌های الحاقی بازی کار می‌کند که پس از عرضه Prey منتشر خواهند شد. عرضه بروزرسانی‌های مختلف نیز از دیگر نقشه‌های استودیو آرکین برای بازی Prey است.

در بخش دیگری از این مصاحبه،  کولانتونیو اعلام کرد که بازیکنان برای تجربه کردن تمامی قدرت‌های بیگانه بازی بایستی آن را چندین‌بار تجربه کنند. این مورد به همراه داستان چندشاخه بازی، ارزش تکرار Prey را مانند سری Dishonored افزایش می‌دهد.

در ضمن، بازی یک دمو هم خواهد داشت که در انحصار نسخه کنسولی است و می‌توانید یک ساعت ابتدایی بازی را به رایگان تجربه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده