نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

انتشار ویدیو جدید از سریال Twin Peaks

شبکه شوتایم اخیرا ویدیوی جدیدی از فصل جدید سریال توئین پیکس (Twin Peaks) منتشر کرده است.

سرانجام پس از یک انتظار بسیار طولانی، پخش فصل جدید سریال Twin Peaks از اواخر این ماه از شبکه شوتایم آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه ویدیوی جدیدی از فصل جدید این سریال منتشر کرده است. در این تبلیغ تلویزیونی، محیط‌های مرموز و عجیب شهر توئین پیکس را مشاهده می‌کنیم که احتمالا در این بخش‌ها شاهد اتفاقات مختلف و مهمی خواهیم بود. با این حال، این ویدیو اطلاعات زیادی را فاش نمی‌کند و به نظر می‌رسد که تا شروع سریال باید صبر کنیم. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

اواخر دی‌ماه گذشته، شبکه شوتایم تاریخ شروع پخش فصل جدید سریال Twin Peaks را رسما تایید و اعلام کرد. دو قسمت اول فصل جدید سریال Twin Peaks در تاریخ ۲۱ مه ۲۰۱۷ (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶) از شبکه شوتایم به روی آنتن خواهد رفت. علاوه بر این، شبکه مذکور اعلام کرد که زمان دو قسمت اول این سریال دو ساعت خواهد بود و زمان این فصل سریال Twin Peaks حدود ۱۸ ساعت است. با این حال، شوتایم اضافه کرد که طرفداران لازم نیست برای دیدن قسمت‌های بعدی صبر کنند؛ چرا که قسمت سوم و چهارم پس از پخش دو قسمت اول این سریال، از طریق سرویس استریم شبکه شوتایم در دسترس خواهد بود و بینندگان می‌توانند این دو قسمت را تماشا کنند.

کار ساخت، تولید و نوشتن فصل جدید سریال Twin Peaks بر عهده دیوید لینچ و مارک فراست، خالقین اصلی سریال، است. کایل مک‌لاکلن، شریل لی، شریلین فن، جیمز مارشال، اورت مک‌گیل، مدشن امیک، وندی روبی، پگی لیپتون، وارن فراست، میگوئل فرر و دانا اشبروک، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال Twin Peaks در طی دو فصل در بین سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ از شبکه ABC پخش شد. علاوه بر این، فیلم سینمایی «توئین پیکس: با من بر آتش برو» (Twin Peaks: Fire Walk with Me) که پیش درآمد اتفاقات سریال Twin Peaks بود، در سال ۱۹۹۲ به روی پرده رفت. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده