// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

قابلیت استریم و Game DVR بازی For Honor برای ایکس باکس وان غیر فعال شد

کمپانی یوبیسافت قابلیت استریم و Game DVR بازی For Honor را برای ایکس‌باکس وان غیرفعال کرد.

در ماه مارس بود که بروزرسانی بهاری کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شد و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار داد؛ قابلیت‌هایی نظیر اضافه شدن سرویس استریم Beam و بهبود عملکرد Game DVR تا کاربران بتوانند راحت‌تر از قبل، ویدیوهای خود را ضبط کنند. ظاهرا پس از این بروزرسانی یک سری مشکلات برای بازی For Honor پیش آمده است که در جریان آن، کاربران در زمینه ضبط ویدیوهای خود برای بازی For Honor به مشکل برخورده‌اند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اکنون کمپانی یوبیسافت، سازنده و ناشر بازی For Honor، برای حل این مشکل و پیدا کردن دلیل آن، قابلیت استریم کردن و Game DVR بازی For Honor را بر روی ایکس‌باکس وان غرفعال کرده است. یوبیسافت معتقد است که این مشکلات از تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین) شروع شده‌اند؛ یعنی زمانی که بروزرسانی بهاری ایکس‌باکس وان در دسترس کاربران قرار گرفته بود.

طبق صحبت‌های کمپانی یوبیسافت با توسعه‌دهندگان ایکس‌باکس، تیم سازنده در حال کار روی مشکلات به‌وجود آمده هستند و به محض درست شدن این مشکل، بازیکنان بار دیگر می‌توانند از دو سرویس ذکر شده استفاده کنند. متاسفانه تاریخ دقیقی برای رفع این مشکلات اعلام نشده است و اگر نیازمند ضبط ویدیوهای خود هستید باید از Capture Card استفاده کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده