// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

انویدیا بازی های واقعیت مجازی را با کارت های گرافیک خود باندل می کند

انویدیا توجه ویژه‌ای به گسترش بازی‌های واقعیت‌مجازی دارد و به همین منظور همراه با کارت‌های گرافیک خود، ۳ بازی واقعیت‌ مجازی عرضه ‌می‌کند.

به نظر می‌رسد انویدیا تمام توجه خود را به گسترش بازی‌های واقعیت مجازی معطوف کرده است. این کمپانی سازنده‌ی کارت‌های گرافیک، قصد دارد به خریداران کارت‌های گرافیک مبتنی بر معماری پاسکال، سه عدد از بهترین بازی‌های واقعیت‌مجازی را هدیه دهد.

از امروز به خریداران باندل آکیولس ریفت و آکیولس تاچ و هر فردی که یکی از کارت‌های گرافیک GTX 1070 ،GTX 1080 ،GeForce GTX 1080 Ti و یا GTX 1060 را خریداری کند و یا لپتاپی مجهز به یکی از این کارت‌ها تهیه کند؛ سه بازی مخصوص واقعیت‌مجازی یعنی SUPERHOT VR ،The Unspoken و Wilson’s Heart را دریافت خواهد کرد. هر سه بازی در حال حاضر در فروشگاه اختصاصی آکیولس در دسترس هستند و نیاز به کنترلر لمسی آکیولس تاچ دارند.

Nvidia VR 3 Games

The Unspoken یک بازی چندنفره در سبک جادوگری است که توسط استودیو اینسامنیک گیمز (Insomniac Games) طراحی شده است. SUPERHOT VR یک شوتر معمایی است که در آن، زمان هنگامی حرکت می‌کند که شما هم حرکت کنید و این اجازه را می‌دهد تا برای تمام حرکات خود برنامه‌ریزی کرده و با دقت دشمنان را از پای درآورید و به مرحله‌ی بعد بروید. Wilson’s Heart نام یک بازی واقعیت‌مجازی جدید است. یک تریلر روانی که داستان آن در دهه‌ی ۱۹۴۰ و در یک بیمارستان روایت می‌شود. این عنوان قطعاً ترسناک‌ترین بازی این باندل است.

هر سه بازی از فروشگاه‌های آکیولس قابل خرید هستند اما چندان با هدست HTC Vive سازگار نیستند. صاحبان این هدست خاص می‌توانند از پروژه‌ی Revive برای انجام بازی استفاده کنند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده