// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ عرضه بازی LocoRoco Remastered مشخص شد

کمپانی سونی به تازگی تاریخ انتشار بازی پازل و پلتفرمر LocoRoco Remastered را مشخص کرده است.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی به صورت رسمی زمان عرضه بازی LocoRoco Remastered را که در طول مراسم Playstation Experience سال ۲۰۱۶ معرفی کرده بود مشخص کرد. طبق اعلام سونی این اثر در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۹ می) عرضه خواهد شد. 

طبق اعلام سازندگان نسخه ریمستر این اثر تحسین شده با بروزرسانی‌های متنوعی راهی کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد شد. از جمله این موارد می‌توان به گرافیک بهبودیافته و پشتیبانی از کیفیت خروجی 4K و 1080p و کنترل‌های بهینه شده برای استفاده حداکثری از ویژگی‌های کنترلر دوال شاک 4 اشاره کرد. قابل اشاره است که بازی LocoRoco که توسط استودیو ژاپن سونی ساخته شده برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ برای کنسول دستی PSP منتشر شده بود و از آن سال تاکنون چهار نسخه از این مجموعه به بازار عرضه شده است. 

LocoRoco Remastered یکی از سه بازی ریمستر شده‌ای است که کمپانی سونی در مراسم Playstation Experience سال ۲۰۱۶ معرفی کرده بود. بازی PaRappa the Rapper Remastered که در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ عرضه شد و امروز نیز زمان انتشار اثری دیگر یعنی LocoRoco Remastered مشخص شده است. در حال حاضر تنها ساخته‌ای که تاریخ عرضه آن مشخص نشده بازی Patapon است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده