// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Taste Buds

بازی Taste Buds با حال و هوای بازی نام آشنای Candy Crush Saga بازیکنان را به ماجراجویی برای کسب بالاترین امتیاز می‌برد.

بازی اندروید و آیفون کندی کراش یکی از محبوب‌ترین محصولات پازل در دنیای بازی‌های موبایل محسوب می‌شود. در این بازی موبایل باید به سراغ آب‌ نبات‌های خوشمزه‌ بروید تا با یکی کردن آب نبات‌های هم رنگ آنها را برای کسب امتیاز و در نهایت کسب سه ستاره از بین ببرید. آسانی گیم‌پلی و البته صدها چالشی که بازی Candy Crush Saga در مقابل بازیکنان می‌گذاشت باعث شد تا به سرعت این بازی که ابتدا تنها در فیس‌بوک در دسترس بود راه خود را به سمت دستگاه‌های موبایل باز کند. البته موفقیت این بازی بدون پیامد نبوده و بسیاری از توسعه‌دهندگان در آرزوی تولید محصولی مشابه و کسب در آمدهای میلیاردی اقدام به توسعه‌ی بازی‌هایی مشابه اما با حال و هوای متفاوتی کردند.

بازی Taste Buds

بازی شباهت بی چون و چرایی به بازی Candy Crush Saga دارد

یکی از بازی های جدید اندروید که بیشتر با حال و هوایی کودکانه منتشر شده، بازی اندروید و آیفون Taste Buds است. در این بازی بايد با مدافعان لذت همراه شوید تا با جمع‌آوری میوه‌های خوش طعم، دوستان‌تان را نجات داده و سعی کنید بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. بازی از همه جهت شباهتی بی چون و چرا به بازی کندی کراش دارد با این حال، هنوز هم محصولی مناسب برای بازیکنان کم سن و سال محسوب می‌شود. با ورود به هر یک از مراحل باید سعی کنید میوه‌هایی از سیب و پرتقال گرفته تا میوه گریپ فروت را در دسته‌های سه تایی به صورت ستونی یا سطری در کنار یکدیگر قرار دهید. با قرار گیری میوه‌های مشابه آنها به سرعت از بین رفته و امتیاز شما برای دریافت ستاره‌های بیشتر و ورود به مراحل بالاتر آزاد می‌شود.

البته موضوع به همین سادگی که به نظر می‌رسد نیست. هر چند در ابتدا با سرعت بالایی یکی پس از دیگری مراحل را پشت سر می‌گذارید اما با رسیدن به مرحله‌های بالاتر محدودیت‌های بیشتری گریبان‌گیرتان خواهد بود. تعداد حرکات محدود برای هر مرحله باعث می‌شود تا سعی کنید با دقت بیشتری برای از بین بردن میوه‌ها مشابه اقدام کنید. بازی Taste Buds‌ همچنین شامل پاورآپ‌های ویژه‌ای می‌شود. با قرار دادن چهار میوه یا بیشتر در کنار یکدیگر می‌توانید پاورآپ‌های ویژه‌ای را برای از بین‌بردن سریع‌تر میوه های به دست بیاورید. با تمام کردن مراحل شخصیت‌های جدیدی با توانایی‌های ویژه‌ای آزاد می‌شوند. هر شخصیت مراحل مخصوص به خود دارد و عکس‌العمل ویژه‌ای را نسبت به جمع‌آوری میوه‌ها نشان می‌دهد. به عنوان مثال،‌ در حالی که شخصیتی به دنبال مزه‌ی ماهی می‌رود و یخ را از بین می‌برد شخصیت دیگری لیموها را هدف گرفته و به دنبال جمع‌آوری آب لیمو است.

بازی Taste Buds

بیش از ۱۸۰ مرحله در بازی تنوع خاصی را به مراحل داده است. این تنوع در مراحل بالاتر، زیادتر شده و هرچند دلیلی برای سختی بیشتر بازی می‌شود اما مانعی برای تکراری شدن بازی نیز خواهد بود. اگر به دنبال یک بازی اندروید مناسب کودکان و با ظاهری فانتزی هستید بازی Taste Buds گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد. این بازی با ظاهر کودکانه و محدودیت‌هایی ساده اما دردسرساز سعی می‌کند تا در کنار ارائه‌ی یک سرگرمی نسبتا طولانی، بازیکنان را با چالش‌های مختلفی برای جمع‌آوری میوه‌های خوشمزه همراه کند.

دانلود بازی Taste Buds


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده