نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

ساخت فصل جدید سریال The X-Files تایید شد

مجموعه‌ تلویزیونی پرونده‌های ایکس (The X-Files) با ساخت یک فصل دیگر از سرگرفته می‌شود.

سریال The X-Files در حال بازگشت به صفحه‌ی تلویزیون است. ساخت یک فصل دیگر از این مجموعه‌ علمی تخیلی و رازآلود بسیار محبوب برای پخش در اواخر امسال تأیید شده است. ازسرگیری این مجموعه توسط رئیس شبکه‌ی تلویزیونی فاکس، دیوید مَدن، اعلام شد و وی حضور دیوید دوکاونی و جیلیان اندرسون، ستارگان این مجموعه و نیز خالق و فیلم‌نامه‌نویس پرونده‌های ایکس، کریس کارتر را در این فصل تأیید کرد. مَدن درباره‌ی مجموعه چنین گفت:

تضمین یک مجموعه‌ی تلویزیونی عالی، وجود شخصیت‌های محبوب، داستانی قوی و سازندگانی برجسته است. این عوامل بخشی از دلایل داشتن طرفداران میلیونی این مجموعه در سرتاسر جهان هستند.

خلاقیت کریس در کنار بازی درخشان دیوید و جیلیان سبب موفقیت و ادامه‌ی این پدیده‌ی مردم‌پسند فرهنگی شده است؛ بی‌صبرانه منتظر هستیم تا ببینیم در فصل بعدی پرده از راز چه معماهایی توسط مالدر و اسکالی برداشته می‌شود.

در ابتدا این مجموعه پس از چیزی نزدیک به یک دهه، به صورت محدود در اوایل سال ۲۰۱۶ بر روی آنتن رفت. اگرچه نقدهای متفاوتی در مورد آن نوشته شد، ولی در مجموع نمرات خوبی را از منتقدین گرفت. نخستین نمایش فصل جدید این مجموعه را بیش از ۲۰ میلیون نفر در ایالات متحده مشاهده کردند. سری جدید این سریال یکی از محبوب‌ترین‌ مجموعه‌های امسال بود.

مجموعه پرونده‌های ایکس در ابتدا بین سال‌های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۲ به مدت ۹ سال و در ۲۰۲ قسمت بر روی آنتن رفت. با پایان یافتن این ۹ فصل، این مجموعه طولانی‌ترین مجموعه‌ی علمی-تخیلی نام گرفت که به صورت متوالی از تلویزیون پخش شده است. همچنین دو فیلم اسپین‌آف با عناوین پرونده‌های ایکس: نبرد آینده (The X-Files: Fight the Future) در سال ۱۹۹۸ و پرونده‌ های ایکس: می‌خواهم باور کنم (The X-Files: I Want to Believe in) در سال ۲۰۰۸، از روی این مجموعه ساخته شده است.       


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده