// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

جزئیات بیشتری از بخش چند نفره بازی Call of Duty: WWII منتشر شد

در جریان گفت‌وگوی اخیر مایکل کاندری، جزئیات بیشتری از بخش چند نفره بازی Call of Duty: WWII منتشر شده است.

چندی پیش بود که اطلاعاتی از بخش چند نفره بازی Call of Duty: WWII منتشر شد؛ اینکه بازی دارای بخشی به‌نام Hedquarters است که شباهت‌هایی به بخش Tower بازی Destiny دارد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکل کاندری، موسس استودیو اسلج‌همر، در جریان مصاحبه اخیر خود، در مورد بخش چند نفره این بازی سخن گفته است. از آن‌جایی که بازی Call of Duty: Black Ops III و بازی Call of Duty: Infinite Warfare دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، نظیر راه رفتن روی دیوار و پرش به وسیله جت‌پک‌های خود، بودند، در بازی Call of Duty: WWII سعی شده تا این مجموعه به ریشه‌های خود برگردد و شاهد سلاح‌ها و نقشه‌هایی هستیم که متناسب با زمان داستان بازی طراحی شده‌اند.

مایکل کاندری در این‌باره می‌گوید:

انبار مهمات جنگ جهانی دوم، سرشار از سلاح‌های منحصربه‌فرد است. بدیهی است که در این بازه زمانی، سلاح‌های کلاسیکی نظیر SMG-44 یا Grand را در اختیار داریم؛ یا سلاح‌های دیگری نظیر Thompson یا Grease Gun که هر کدام طراحی خاص خود را دارند. ولی واضح است که انواع مختلف شات‌گان‌ها و سلاح‌های سنگین، در میدان نبرد نقش به‌سزایی ایفا می‌کنند.

در ارتباط با نقشه‌های بازی نیز، کاندری اعلام کرده است که بازی Call of Duty: WWII دارای نقشه‌های منحصربه‌فردی است که شامل محیط‌های خاطره‌انگیزی نظیر D-Day می‌شود. کاندری در این‌باره می‌گوید:

در جنگ جهانی دوم موارد بسیاری وجود دارد که هر کدام به تنهایی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. این‌ها صحنه‌های واقعی نبرد بوده‌اند که هر کدام استراتژی‌های جنگی مختص به خودشان داشته‌اند و ما انباری واقعی از سلاح‌هایی را در اختیار داشتیم که شما در طول بازی، آن‌ها را مدیریت خواهید کرد.

همانطور که مشخص است، کاندری با اشتیاق خاصی در مورد بخش چند نفره بازی Call of Duty: WWII سخن می‌گوید و معتقد است که بخش چند نفره این نسخه بسیار عالی کار شده است.

همچنین بخش چند نفره بازی نیز دارای حالتی جدید به‌نام War است که تشکیل شده از درگیری‌های مختلف و شما را به قلب نبردهای جنگ‌ جهانی می‌برد. به نظر می‌رسد که این بخش موردی مثل Operation بازی Battlefield 1 باشد.

در آخر کاندری برای بهتر توصیف کردن بخش Headquarters، بخش Orgrimmar بازی World of Warcraft را مثال زد. وی در این‌باره می‌گوید:

من تاثیر رفتن به محیط Orgrimmar در بازی World of Warcraft برای اولین‌بار را به یاد می‌آورم. سایر کاربران، آیتم‌های خود را به نمایش می‌گذاشتند یا به تمرین کردن می‌پرداختند. آن‌ها همچنین می‌توانستند به دوئل کردن بپردازند. حال این ویژگی‌ها را در فضای جنگ جهانی دوم تصور کنید که به شما اجازه می‌دهد اجتماعی‌تر از گذشته با سایر اعضا برخورد کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده