نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

احتمال کارگردانی فیلم The Flash توسط رابرت زمکیس

گفته می‌شود کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با رابرت زمکیس برای کارگردانی فیلم فلش (The Flash) است.

فیلم Justice League (لیگ عدالت)، اولین حضور جدی بری آلن (فلش) با بازی ازرا میلر، در دنیای سینمایی دی سی خواهد بود که قرار است در آبان امسال به روی پرده‌های سینما برود. با این حال، تاکنون ساخت و تولید فیلم مستقل این ابرقهرمان محبوب دنیای دی‌سی آغاز نشده و ساخت آن بارها عقب افتاده است. در اواسط ماه آبان، ریک فامویوا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر کارگردان فیلم The Flash نیست و از این پروژه جدا شده است. او پس از سث گراهام-اسمیث، دومین کارگردانی است که از این فیلم کنار رفته است. در ماه بهمن گذشته، کمپانی برادران وارنر جویی هارولد، نویسنده فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword)، را برای بازنویسی فیلمنامه فیلم The Flash استخدام کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران وارنر مذاکرات خود را با یک کارگردان سرشناس برای کارگردانی این فیلم آغاز کرده است.

The Walk

طبق خبر و شایعه‌ای که اسکرین‌جانکیز از منابع نزدیک خود به برادران وارنر شنیده، این کمپانی مذاکرات خود را با رابرت زمکیس برای کارگردانی فیلم The Flash آغاز کرده است؛ اما مذاکرات در مراحل اولیه خود قرار دارد و هنوز تا رسیدن به یک توافق فاصله زیادی باقی مانده است. با این حال، امبرتو گونزالس، از خبرنگاران سریال و فیلم‌های دنیای کامیک، این خبر را رد و اضافه کرد که زمکیس تنها یک ملاقات ساده و بسیار کوتاه با کمپانی برادران وارنر داشته است و اکنون هیچ مذاکره‌ای در جریان نیست. هرچند گفته می‌شود زمکیس تنها گزینه مدنظر کمپانی برادران وارنر نیست و این کمپانی مذاکرات خود را با دیگر کارگردان‌های موردنظرش برای کارگردانی فیلم The Flash ادامه خواهد داد.

گفته می‌شود جاناتان لوین، کارگردان فیلم‌هایی چون بدن‌های گرم (Warm Bodies)، شب قبل (The Night Before) و Snatched، دیگر گزینه مدنظر کمپانی برادران وارنر برای کارگردانی فیلم The Flash است. با این حال، زمان زیادی از این شایعه می‌گذرد و به نظر می‌رسد در حال حاضر مذاکرات این کمپانی با لوین به بن‌بست رسیده است. زمکیس بیشتر برای کارگردانی سه‌گانه بازگشت به آینده (Back to the Future) و فارست گامپ (Forrest Gump) شناخته شده که برای کارگردانی فیلم Forrest Gump برنده جایزه اسکار نیز شده است. فیلم متفقین (Allied) جدیدترین فیلمی است که کارگردانی آن بر عهده زمکیس بوده است؛ اما این فیلم با واکنش بسیار منفی منتقدان روبه‌رو شده و عملکرد بسیار ضعیفی نیز در گیشه داشته است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده