نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

تایید حضور دو شخصیت جدید در فصل هشتم سریال The Walking Dead

شبکه AMC از اضافه شدن دو شخصیت جدید به فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) خبر داد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC اعلام و تایید کرد که دو شخصیت جدید به فصل هشتم سریال The Walking Dead اضافه شده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت TVLine منتشر کرده، این شبکه اخیرا با دو بازیگر جدید برای بازی در دو نقش مثبت این سریال قرارداد همکاری امضا کرده است. یکی از این دو شخصیت عبود نام دارد. او شخصیتی پارانوئید دارد؛ اما یک مسلمان آمریکایی و دوست‌داشتنی است که توانسته زنده بماند. شخصیت دوم دیلون نام دارد که در گذشته یک کارگر بوده است و زبان بسیار تندی دارد. با این حال، اطلاعات بیشتر دیگری از این دو شخصیت و بازیگران این دو نقش منتشر نشده است.

چندی پیش، پخش فصل هفتم سریال مردگان متحرک به پایان رسید. طبق آمار منتشر شده، ۱۱.۳۱ میلیون نفر بیننده قسمت پایانی فصل هفتم این سریال بوده‌اند که از زمان پخش فصل دوم آن در سال ۲۰۱۱، کمترین تعداد بیننده برای قسمت پایانی یک فصل از سریال The Walking Dead بوده است. AMC چندی پیش اعلام کرد که سه شخصیت سیمون با بازی استیون اگ، انید با بازی کتلین ناکن و جیدیس با بازی پولیانا مکینتاش، حضور پررنگ‌تری در فصل هشتم سریال The Walking Dead خواهند داشت.

پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead قرار است از پاییز سال آینده آغاز شود که قسمت آغازین آن صدمین قسمت این مجموعه است که به روی آنتن خواهد رفت. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، در فصل هشتم سریال The Walking Dead نیز باز خواهد گشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده