// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

بازی Call of Duty: WWII از بهبود خودکار نوار سلامت پشتیبانی نمی کند

مدیرعامل اسلج‌همر در جدیدترین گفت‌وگوی خود، در مورد سیستم نوار سلامت بازی Call of Duty: WWII سخن گفته است.

چندی پیش بود که بازی Call of Duty: WWII به صورت رسمی معرفی شد و در ادامه، در جریان یک لایو استریم اولین تریلر از این بازی به نمایش در آمد. حال با اتمام اخبار منتشر شده، اخیرا گلن اسکافیلد، موسس استودیو اسلج‌همر، در جدیدترین گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که سیستم سلامت بازی، با نسخه‌های پیشین متفاوت است. سیستم سلامت مجموعه Call of Duty از نسخه دوم به صورت بهبود خودکار (Health Regen) در بازی تعبیه می‌شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، گلن اسکافیلد در این باره می‌گوید:

شما باید نگران تک تک گلوله‌هایی باشید که به سمت‌تان شلیک می‌شوند. شما ابرقهرمان نیستید که جلوی گلوله‌ها بایستید و [فرضا] هفت گلوله بخورید و زنده بمانید. این برای ما تازگی دارد که سربازانی را ببینیم که جنگجویان درجه یک نیستند و آسیب‌پذیری آن‌ها را به نمایش بگذاریم. آن‌ها بی‌تجربه هستند و از این‌رو ساخت گیم‌پلی متفاوت در این راستا چالش خوبی را به‌وجود آورده است.

در اولین نسخه از بازی Call of Duty برای اینکه بتوانید نوار سلامت خود را بهبود بخشید می‌بایست از جعبه‌ی کمک‌های اولیه استفاده می‌کردید؛ این در حالی است که در نسخه‌های بعدی زمانی که آسیب می‌دیدید، می‌توانستید پناه بگیرید تا نوار سلامت شما به صورت خودکار بهبود یابد.

از طرفی در جریان یک مصاحبه از سوی مایکل کاندری، یکی دیگر از موسسان اسلج‌همر، وی به این نکته اشاره کرده که در طول بازی گزینه‌های مختلفی وجود دارد که در جریان آن‌ها هم‌تیمی‌هایتان می‌توانند به شما کمک کنند. برای مثال، زمان‌هایی هستند که مهمات ندارید و می‌توانید از آن‌ها درخواست مهمات کنید. وی در این‌باره می‌گوید:

بعضی از هم‌تیمی‌های شما ویژگی‌های خاصی به خود اختصاص داده‌اند که از طریق آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند. اگر در نزدیکی یکی از آن‌ها قرار داشته باشید، می‌توانید از آن‌ها درخواست کمک کنید.

در ادامه کاندری به این نکته اشاره کرده است که این ایده به بازی کمک می‌کند تا از آن حالت ابرقهرمانی خود خارج شود.

اینکه بخشی از یک تیم کوچک باشید و به یکدیگر در شرایط مختلف کمک کنید، تجربه‌ای متفاوت را نسبت به نسخه‌های پیشین در اختیار شما قرار می‌دهد. این شما هستید که به هم‌تیمی‌های خود متکی می‌شوید و از آن‌ها می‌خواهید تا کمک‌تان کنند. با این تفاسیر، اگر مهمات کم داشته باشید، می‌توانند به شما مهمات بدهند.

همچنین در ادامه‌ی این مصاحبه، مایکل کاندری به این نکته اشاره کرده است که در بخشی از داستان بازی امکان دارد شما از سایر هم‌تیمی‌های خود جدا شوید. حال با توجه به اینکه کدام هم‌تیمی شما در کنارتان نیست، می‌بایست استراتژی مبارزه‌ای خود را تغییر دهید. برای مثال، اگر شخصی که به شما مهمات می‌داد در تیم‌تان حضور نداشته باشد، می‌بایست در خرج کردن گلوله‌های خود، دقت کنید.

بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۱۲ آبان (سه نوامبر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده