// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

تریلر جدید بازی DiRT 4 با محوریت اتومبیل های آن منتشر شد

کمپانی کدمسترز تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی DiRT 4 منتشر کرد.

به‌تازگی کمپانی کدمسترز، سازنده و ناشر بازی DiRT 4، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است که روی گیم‌پلی یا روند بازی تمرکز دارد. همچنین در این ویدیو شاهد محیط‌ها و اتومبیل‌های مسابقه‌ای هستیم که در طول بازی با آن‌ها روبه‌رو خواهیم شد.

طبق اخبار بازی منتشر شده، یکی از نکات قوت این ویدیو، موسیقی Instigators است که توسط گریس پاتر اجرا شده و به عنوان یکی از ساندترک‌های بازی DiRT 4 معرفی شده است. در ادامه، کمپانی کدمسترز اعلام کرده است که به لطف Universal Music در بازی DiRT 4، حدود ۴۰ موسیقی لایسنس شده در این بازی وجود دارد و ظاهرا این بخش از تنوع بالایی برخوردار است.

از بین هنرمند‌هایی که آثارشان در این بازی قرار داده شده است، می‌توان به آمازونز، فریک، سیگما، Pretty Vicious و هنرمندان دیگری نظیر The Chemical Brothers ،Disclosure ،Queens of the Stone Age و باستیل اشاره کرد. در آخر مشخص شد که بازی DiRT 4 سه روز زودتر از دیگر نقاط دنیا در آمریکای شمالی عرضه می‌شود.

بازی DiRT 4 در تاریخ ۱۶ خرداد (۶ ژوئن) در آمریکا و ۱۹ خرداد (۹ ژوئن) در مابقی مناطق برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی بازی DiRT 4 را در زومجی تماشا کنید.

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده