// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بسته الحاقی Hot Wheels برای بازی Forza Horizon 3 معرفی شد

در ماه آینده بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 3 به نام Hot Wheels عرضه خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بسته الحاقی جدید بازی Forza Horizon 3 معرفی شد. این بسته الحاقی که Hot Wheels نام دارد، میزبان تعدادی اتوموبیل جدید و پیست‌های مختلف مسابقه‌ای است. با عرضه شدن این بسته الحاقی و به واسطه اتومبیل‌هایی که برای کاربران در نظر گرفته شده است، گیم‌پلی بازی بیش از پیش شکل و شمایل آرکید به خود خواهد گرفت.

همچنین ۶ مسیر مختلف در سواحل استرالیا در اختیار خریداران این بسته الحاقی قرار می‌گیرد. جاده‌های جدیدی که برای کاربران در نظر گرفته شده است، سرشار از المان‌های هیجان انگیزی نظیر پرش از ارتفاع یا رانندگی روی پلتفرم‌هایی است که سرعت شما را افزایش می‌دهند. همچنین در ادامه گفته شده است که با قابلیت Stunt Swap می‌توانید تغییراتی بر روی این جاده‌های از پیش طراحی شده داده و در صورت رضایت خود، آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

از بین اتومبیل‌هایی که برای بسته الحاقی Hot Wheels در نظر گرفته شده است، می‌توان به اتومبیل Rip Rod مدل ۲۰۱۲ و اتومبیل Bone Shaker مدل ۲۰۱۱ اشاره کرد. در ادامه می‌توانید لیست کامل اتومبیل‌ها را مشاهده کنید.

  • اتومبیل Hot Wheels Twin Mill مدل ۱۹۶۹
  • اتومبیل Hot Wheels Bone Shaker مدل ۲۰۱۱
  • اتومبیل Hot Wheels Rip Rod مدل ۲۰۱۲
  • اتومبیل Hot Wheels Ford Mustang مدل ۲۰۰۵
  • اتومبیل Jeep Trailcat مدل ۲۰۱۶
  • اتومبیل Zenvo ST1 مدل ۲۰۱۶
  • اتومبیل Toyota Hilux Arctic Trucks AT38 مدل ۲۰۰۷
  • اتومبیل Pagani Zonda R مدل ۲۰۱۰
  • اتومبیل Chrysler VH Valiant Charger R/T E49 مدل ۱۹۷۲

این بسته الحاقی را می‌توان پس از Blizzard Mountain دومین بسته الحاقی بزرگ بازی Forza Horizon 3 دانست. بسته الحاقی Hot Wheels در تاریخ ۱۹ اردیبهشت (۹ می) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و ۲۰ دلار نیز قیمت خواهد داشت. همچنین اگر سیزن‌پس ۳۵ دلاری بازی که با بسته الحاقی Blizzard Mountain عرضه شد خریداری کرده باشید، این بسته الحاقی را به رایگان دریافت خواهید کرد.

در آخر اعلام شده است که در تاریخ ذکر شده، بروزرسانی جدیدی نیز برای کاربران رایانه‌های شخصی بازی Forza Horizon 3 عرضه خواهد شد. ظاهرا در جریان این بروزرسانی عملکرد پردازنده‌ها ارتقا خواهد یافت و تنظیمات گرافیکی جدیدی به بازی اضافه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده