نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

صداپیشگان احتمالی تیمون و پومبا در فیلم The Lion King مشخص شدند

کمپانی والت دیزنی در آستانه بستن قرارداد با سث روگن و بیلی ایکنر برای صداپیشگی دو شخصیت بسیار دوست داشتنی فیلم The Lion King هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سث روگن و بیلی ایکنر در آستانه بستن قرارداد با کمپانی والت دیزنی برای حضور در فیلم شیر شاه (The Lion King) و صداپیشگی دو شخصیت مهم این فیلم، هستند. منابع نزدیک به این پروژه به وب‌سایت The‌Wrap گفته‌اند که روگن قرار است صداپیشگی شخصیت پومبا (گراز) و ایکنر نیز قرار است صداپیشگی شخصیت تیمون (مرکات) را در این فیلم بر عهده داشته باشند. در انیمیشن اصلی The Lion King که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده، ناتان لین صداپیشگی شخصیت تیمون و ارنی سابلا صداپیشگی پومبا را بر عهده داشته‌اند. این دو شخصیت آهنگ معروف Hakuna Matata را در این انیمیشن خوانده‌اند.

دیزنی هنوز لیست رسمی بازیگران و صداپیشگان فیلم The Lion King را اعلام نکرده و اطلاعات بیشتری از شخصیت جدید تیمون و پومبا نیز در این فیلم منتشر نشده است. در اوایل مهر ماه گذشته، کمپانی دیزنی ساخت فیلم The Lion King را به کارگردانی جان فاورو تایید کرد. مدتی بعد دیزنی اعلام کرد که جف ناتانسون، نویسنده فیلم‌ اگه می‌تونی منو بگیر (Catch Me if You Can)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Lion King را بر عهده گرفته است. انیمیشن The Lion King در سال ۱۹۹۴ به روی پرده رفت و موفق شد بیش از ۹۶۸ میلیون دلار فروش کند، چندی پیش نیز نسخه اچ‌دی این انیمیشن به روی پرده رفته بود. انیمیشن The Lion King موفق به دریافت دو جایزه اسکار و سه جایزه گرمی برای موسیقی آن شده است.

The Lion King

بهمن ماه گذشته، تایید شد که دونالد گلاور صداپیشه شخصیت سیمبا در فیلم The Lion King خواهد بود. علاوه بر این، جیمز ارل جونز برای صداپیشگی شخصیت پادشاه موفاسا در این فیلم باز خواهد گشت. ارل جونز در انیمیشن اصلی The Lion King نیز صداپیشگی این شخصیت را بر عهده داشت. همچنین گفته می‌شود بیانسه، بازیگر و خواننده برنده جایزه گرمی،‌ نیز احتمالا صداپیشگی شخصیت نالا را در فیلم The Lion King بر عهده خواهد داشت. دیزنی اخیرا تاریخ اکران این فیلم را نیز اعلام کرده است.

فیلم The Lion King قرار است در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده