نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Ballz

بازی موبایل Ballz یکی از بازی‌های ساده و سرگرم‌کننده‌ی شرکت Ketchapp است که ساعت‌ها درگیرتان می‌کند.

بسیاری از دوست‌داران بازی‌های موبایل با شرکت کچ‌اپ آشنا هستند. این استودیو بازی‌های موبایل بسیاری تولید و منتشر کرده که بعید است تا به حال با یکی از آن‌ها مواجه نشده باشید. روندی که آن‌ها در بازی‌هایشان و بازی‌هایی که از دیگر استودیوها منتشر می‌کنند این است که بازی باید تا حد امکان ساده و بدون اضافات غیرضروری باشد. در دورانی که گرافیک بازی‌های موبایل پیشرفته‌تر و پرجزئیات‌تر از همیشه شده‌اند، بازی‌های این شرکت همچنان در نهایت سادگی و با گیم‌پلی کاملاً سرراست و بدون پیچیدگی موفق شده‌اند ساعت‌ها کاربران موبایل را سرگرم کنند.

بازی Ballz هم از این قاعده مستثنی نیست. در واقع ایده‌ی اصلی پشت این بازی از یک بازی کلاسیک می‌آید که امکان ندارد تجربه‌اش نکرده باشید: نواری که در پایین صفحه جابه‌جا می‌شد و توپی که باید با برخورد به بلاک‌های بالای صفحه و نوار پایینی، کل صفحه را پاک می‌کرد. بازی Ballz هم که برای اندروید و آیفون عرضه شده، تقریباً همین رویه را در پیش گرفته با این تفاوت که خود شما کنترل توپ را بر عهده دارید و باید با تعداد زیادی از آن‌ها، بلاک‌های رنگارنگ را هدف قرار دهید. در هر بلاک هم یک عدد نوشته شده که در واقع میزان مقاومت آن در برابر توپ‌هاست. برای مثال برای از بین رفتن بلاک با عدد ۲۶، باید بیست و شش بار توپ‌ها به آن اصابت کنند. ردیف‌های نامتنهایی از بلاک‌ها از بالای صفحه ظاهر می‌شوند و باید تا جایی که می‌توانید از رسیدن آن‌ها به پایین صفحه جلوگیری کنید.

همانطور که می‌بینید گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و در همان ثانیه‌های اول آن را یاد می‌گیرید. اما باید ساعت‌های زیادی روی بازی بگذارید تا با تمام پیچ و خم‌های آن آشنا شوید، چرا که برای موفق شدن در Ballz و رسیدن به امتیازات بالاتر، باید دقت بسیار در هر ضربه به خرج دهید. زاویه‌ی توپ پرتاب‌ شده حرف اول را در موفقیت شما می‌زند و حتی یک ضربه‌ی اشتباه به معنای مواجهه با ده‌ها بلاک با رقم‌های بالا است.

بازی Ballz در عین سادگی به راحتی به یکی از بازی‌های موبایل مورد علاقه‌تان تبدیل می‌شود

بازی از لحاظ گرافیکی در دسته‌بندی ساده‌ترین بازی‌های موبایل قرار می‌گیرد. بلاک‌ها با توجه به مقاومتشان در برابر توپ رنگ‌آمیزی شده‌اند تا با یک نگاه کلی به صفحه بتوانید وضعیت بلاک‌ها را تشخیص دهید و دیگر نیازی به دیدن عدد تک‌تک مربع‌ها نخواهد بود. دایره‌های سفید یک توپ به مجموعه توپ‌های شما اضافه می‌کنند و دایره‌های توخالی سبزرنگ، امتیازهایی هستند که می‌توانید با آن‌ها رنگ‌های مختلفی برای توپ‌های خود خریداری کنید. بازی از خرید درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند تا بتوانید تبلیغات بازی را که چندان هم مزاحم نیستند حذف کنید. اگر هم بخواهید امتیاز خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید، می‌تواند با حساب گوگل یا اپل خود وارد بازی شوید در قسمت امتیازات، رتبه‌بندی و بالاترین امتیازها را مشاهده کنید.

بازی موبایل Ballz

بازی Ballz یک تلاش موفق دیگر از شرکت Ketchapp است که برخلاف ظاهرش که شاید در نگاه اول چندان جذاب به نظر نرسد، به یکی از بازی‌های موبایل مورد علاقه‌تان تبدیل خواهد شد.

دانلود بازی Ballz

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده