نویسنده: حمید ملکی
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

معرفی بازی موبایل Re-Volt Classic

این روزها عرضه بازی‌های قدیمی کنسول‌ها برای پلتفرم‌های موبایل رایج شده است. Re-Volt Classic یکی از همین بازی‌ها است.

این روزها دنیای بازی‌های موبایل مملو از بازی‌هایی شده است که پیش از این در کنسول‌های قدیمی آن‌ها را تجربه کرده‌ایم و Re-Volt هم یکی از آن‌ها است.

بازی Re-Volt سال‌ها پیش توسط استودیوی Acclaim توسعه داده شد و در سال ۱۹۹۹ برای کنسول‌های نینتندو 64، پلی استیشن، سگا دریم‌کست و رایانه‌های شخصی عرضه شد. در این بازی، گیمر هدایت ماشین‌های کنترلی متنوعی را بر عهده دارد که برای کسب مقام نخست هرکاری می‌کنند. اگر پیش از این Re-Volt را روی کنسول‌ها تجربه کرده‌اید قطعا دانلود بازی موبایل Re-Volt Classic خاطرات شما را زنده خواهد کرد؛ ولی اگر این نخستین تجربه شما است نگران نباشید؛ قطعا از این بازی لذت خواهید برد.

revolt 1

در این بازی، شما از بین ۴۲ اتومبیل با سرعت، شتاب و وزن‌های مختلف، یکی را انتخاب می‌کنید و به نبرد با دیگر ماشین‌های کنترلی می‌روید. وظیفه شما فقط راندن ماشین کنترلی‌ کوچک‌تان نیست؛ بلکه برای کسب مقام نخست باید رقبا را با قابلیت‌هایی که کسب می‌کنید از میدان به در کنید. در طول مسیر مسابقه با به دست آوردن آیتم‌هایی شبیه به آذرخش،‌ نوعی قابلیت برای صدمه زدن به رقبا پیدا خواهید کرد. قابلیت‌هایی مانند شلیک کیسه آب، شلیک بمب و شوک الکتریکی، در کنار ریختن روغن و پرتاپ گوی، توانایی‌های تهاجمی و تدفاعی گنجانده شده در این بازی هستند. استفاده صحیح و به‌موقع از این آیتم‌ها نقش مهمی در پیروزی شما خواهد داشت؛ به طوری که اگر با حمله صحیح دشمن را از میدان به در نکنید، او به شما ضربه خواهد زد. نکته مهم در مورد این آیتم‌ها این است که تا زمانی که هر کدام از آن‌ها را استفاده نکنید قادر به کسب دیگری نخواهید بود.

revolt 2

اتومبیل‌های بازی از نظر توانایی در دسته‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند و برای عادلانه بودن مسابقات، شما با ماشین‌های رده خودتان نبرد می‌کنید. اتومبیل‌های بازی به ترتیب از ضعیف به قوی در دسته‌های Semi-pro ،Advanced ،Amateur ،Rookie و Pro قرار می‌گیرند. ماشین‌های سنگین و سبک هر کدام مزایا و معایب خود را دارند؛ مثلا اتومبیل‌های سبک چابک‌تر هستند و ماشین‌های سنگین در برخورد فیزیکی با رقبا بهتر عمل می‌کنند.

revolt cars

مسابقات زمانی، مسابقات قهرمانی برای کسب جام‌ها و قسمت تمرینی در کنار بخش تک-مسابقه‌ی بازی برای سرگرم کردن شما کافی هستند. مسیرهای بازی، از موزه گرفته تا کشتی‌، به خوبی برای مسابقات ماشین‌های کنترلی طراحی شده‌اند. ۱۴ مسیر مختلف با قابلیت معکوس کردن آن‌‌ها راضی‌کننده به نظر می‌رسد. گرافیک بازی شاید به خوبی بهترین‌های سبک نباشد و جزئیات بافت‌ها کمی آزارتان بدهد؛ اما با این حال برای یک بازی موبایل قابل قبول است. همچنین کنترل بازی به خوبی برای موبایل بهینه شده و راه‌های مختلفی برای کنترل ماشین‌ها در اختیار گیمر قرار گرفته است.

revolt 3

Re-Volt بازی نوستالژیکی برای بسیاری از ما است که شاید تجربه نسخه موبایل آن به خوبی تجربه آن روی دریم‌کست نباشد؛ ولی قطعا ارزش امتحان دوباره را خواهد داشت. بازی آیفون و اندروید Re-Volt Classic انتخاب مناسبی برای دوست‌داران سبک رانندگی است؛ با این تفاوت که این بار با ماشین‌های کنترلی سر و کار خواهید داشت. WeGo interactive به عنوان ناشر بازی برای پلتفرم‌های موبایل، پرداخت‌های درون برنامه‌ای مختلفی برای خرید ماشین‌ها و آزاد کردن مسیرها درنظر گرفته است.

دانلود بازي Re-Volt Classic


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده