نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تضمینی برای ساخت فیلم Star Trek 4 وجود ندارد

زکری کینتو، بازیگر مجموعه فیلم‌های Star Trek، در مصاحبه جدید خود گفته است که هیچ تضمینی وجود ندارد که فیلم Star Trek 4 ساخته شود.

با وجود آنکه زکری کینتو، بازیگر نقش اسپاک در مجموعه فیلم‌های پیشتازان فضا (Star Trek)، به موفقیت فیلم پیشتازان فضا ۴ (Star Trek 4) بسیار خوشبین است، اما او اخیرا اعتراف کرده که ممکن است این فیلم هرگز ساخته نشود. در مصاحبه با تودی شو، کینتو در مورد فیلم Star Trek 4 صحبت کرد و توضیحاتی به اشتراک گذاشت. او گفت:

من در حال حاضر اطلاع دارم که آن‌ها در حال کار روی فیلمنامه فیلم Star Trek 4 هستند و نوشتن فیلمنامه این فیلم ادامه دارد و باید فعلا صبر کرد و نتیجه کار آن‌ها را دید. اما نکته بسیار خوبی که اینجا وجود دارد این است که فاصله بین ساخت و انتشار این دو فیلم [قسمت سوم و چهارم] به ما اجازه می‌دهد که در فیلم‌های دیگری حضور داشته باشیم و این موضوع باعث افزایش تجربه ما می‌شود که از آن می‌توان در ساخت این فیلم نیز استفاده کرد و بازی خلاقانه و متفاوت‌تری را در این فیلم داشته باشیم. من امیدوارم که فیلم دیگری از این مجموعه ساخته شود، اما هیچ تضمینی برای ساخت این فیلم وجود ندارد.

در اواخر تیر سال گذشته و تنها چند روز پس از اکران فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر)، ساخت فیلم Star Trek 4 رسما توسط کمپانی پارامونت تایید شد. اما عملکرد ضعیف‌تر فیلم Star Trek Beyond در مقایسه با دو قسمت اول مجموعه فیلم Star Trek در گیشه باعث شد که تردیدهایی در مورد ساخت ادامه این مجموعه ایجاد شود. با توجه به صحبت کینتو، کمپانی پارامونت و دیگر سهامداران هنوز به ساخت فیلم Star Trek 4 چراغ سبز نشان نداده‌اند و ساخت این فیلم احتمالا به فیلمنامه نهایی آن بستگی خواهد داشت.

ماه گذشته، رابرت ام بکیش، مدیر عامل ویاکام، مصاحبه‌ای را در مورد این مجموعه انجام داد و به نظر می‌رسید به ساخت فیلم Star Trek 4 علاقه‌مند است. او گفت که مجموعه Star Trek به همراه مجموعه تبدیل شوندگان (Transformers) و ماموریت غیر ممکن (Mission: Impossible)، اهمیت بسیار زیادی برای این کمپانی دارد و از مجموعه‌های اصلی این کمپانی است.

در صورتی که فیلم Star Trek 4 ساخته شود، کریس همسورث برای بازی در نقش جرج کرک، به همراه کریس پاین برای بازی در نقش جیمز کرک، در این فیلم حضور خواهند داشت و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Star Trek 4 نیز بر عهده جان دی. پین و پاتریک مک‌کی خواهد بود. هنوز کارگردان یا تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده