نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۲

کمپین جذب سرمایه بازی Phoenix Point راه اندازی شد

بازی Phoenix Point، اثر جدید سازندگان XCOM، به دنبال جذب بودجه مورد نیازش است.

اعضای استودیو اسنپ‌ شات گیمز (Snapshot Games) از امروز کار جمع‌آوری بودجه موردنیاز بازی Phoenix Point را از طریق وبسایت فیگ (مشابه کیک‌استارتر) آغاز کرده‌اند و طرفداران بازی تا ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) فرصت دارند تا سرمایه موردنیاز بازی را که ۵۰۰ هزار دلار برآورد شده است، تامین کنند. تا این لحظه بیش از ۳۰۰ هزار دلار توسط نزدیک به ۴۵۲۰ نفر جمع شده است و بدیهی است که تیم سازنده تا هجدهم خرداد بسیار بیشتر از مقدار موردنیازش بدست خواهد آورد.

کسانی که ۳۰ دلار یا بیشتر پرداخت کنند، نسخه‌ای دیجیتالی از بازی را هم دریافت خواهند کرد. اثر جدید سازندگان XCOM برای انتشار در پاییز سال ۲۰۱۸ آماده خواهد شد.

بازی Phoenix Point در مارس ۲۰۱۶ معرفی شد و احتمالا کار ساختش هم از همان موقع آغاز شده بود. از اعضای سرشناس تیم سازنده می‌توان به دیوید کِی موسس Gaming Insiders و برخی از اعضای استودیوهای یوبیسافت سوفیا و کرایتک بلک سی (Crytek Black Sea) اشاره کرد. همچنین، افرادی که در ساخت آثار XCOM 2 و XCOM: Apocalypse مشارکت داشته‌اند نیز جزو تیم اسنپ‌شات گیمز هستند.

آقای گالپ، مدیر اجرایی اسنپ‌شات گیمز در رابطه با بازی جدید این استودیو گفت:

با الهام از سری بازی معروف XCOM، در حال ساخت Phoenix Point هستیم. ما ویژگی‌های مهمی را که در سری XCOM وجود داشت، بهبود بخشیده و ارتقا می‌دهیم و آن‌ها را با ایده‌های جذاب و فوق‌العاده استودیو فیرکسیز گیمز (Firaxis Games) که به زیبایی در آثار خود پیاده می‌کند، ترکیب خواهیم کرد تا یک بازی کاملا جدید بر اساس ژانری که XCOM بر آن استوار است، بسازیم.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه بازی Phoenix Point در وبسایت فیگ، اطلاعات بیشتری درباره آن بدست آورید. این بازی برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده