// جمعه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

کیس NZXT S340 Elite Hyper Beast نسخه Limited Edition معرفی شد

کمپانی NZXT از کیس فوق‌العاده زیبای S340 Elite Hyper Beast Limited Edition رونمایی کرد.

کیس NZXT S340 Elite Hyper Beast در نسخه Limited Edition به زودی و با یک طراحی هنری جذاب و منحصر به فرد عرضه خواهد شد. مشخصات کیس S340 بسیار شبیه به مدل Hyper Beast است که مدتی قبل معرفی شده‌ بود؛ اما این‌بار طراحی هنری جدیدی را روی بدنه‌ی فولادی آن شاهد هستیم. طراحی گرافیکی کیس S340 مشابه اسکین‌های معروف Beast برای سلاح‌های بازی CS: GO است.

NZXT S340 Hyper Beast

اسکلت این کیس دارای شیارهای رنگی جهت نصب و نگهداری کابل‌ها است که هم کار اسمبل را راحت می‌کند و هم باعث منظم شدن کابل‌ها و کاهش دما می‌شود. علاوه بر این، از دیگر ویژگی‌های این کیس می‌توان به وجود محلی برای نگهداری هدست واقعیت‌مجازی و کابل‌های آن، پشتیبانی کامل از خنک‌کننده‌های سری Kraken با حداکثر سایز ۲۸۰ میلی‌متر، محفظه مخصوص منبع تغذیه، امکان نصب سه عدد حافظه SSD و کلید پاور قرمزرنگ اشاره کرد. همچنین پنل کناری این کیس نیز از جنس شیشه سکوریت با قطر ۴ میلی‌متر است.

NZXT S340 Hyper Beast

ابعاد این کیس، ۲۰۳ میلی‌متر عرض، ۴۷۴ میلی‌متر ارتفاع و ۴۳۲ میلی‌متر قطر بوده و از مادربردهای مینیITX، میکروATX و ATX پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن یک درگاه صدا، دو درگاه یواس‌بی ۳ و دو درگاه یواس‌بی ۲ داشته و از واقعیت‌مجازی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از کیس S340 Elite Hyper Beast مجموعا ۱۳۳۷ عدد ساخته شده و هر کیس دارای یک شماره سریال منحصر به فرد است و از حالا پیش‌خرید می‌شود. سایت NZXT نیز تاریخ تحویل را ۹ می (۱۹ اردیبهشت) اعلام کرده است. قیمت کیس فولادی ۱۹۹ دلار خواهد بود.


منبع legitreviews
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده