نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۶

بروزرسانی بهار بازی Battlefield 1 منتشر شد

استودیو دایس جدیدترین بروزرسانی بازی Battlefield 1 را که برای فصل بهار تدارک دیده بود، منتشر کرد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بروزرسانی بهار بازی Battlefield 1 برای افزودن چندین ویژگی جدید، سلاح‌های تازه، ایجاد تعادل در بازی و بسیاری امکانات دیگر عرضه شد.

استودیو دایس در جدیدترین اخبار بازی فهرست کامل جزئیات این بروزرسانی را منتشر کرده تا بازیکنان به طور کامل با آن آشنا شوند.

از مهمترین تغییرات این بروزرسانی می‌توان به ویژگی جدید Platoon اشاره کرد. به واسطه این ویژگی شما می‌توانید به یک جوخه ملحق شوید و آن را مدیریت کنید، یک تگ منحصر به فرد بگیرید که دیگران هم آن را داخل بازی مشاهده خواهند کرد و هنگامی که قصد تصرف یک پرچم را داشته باشید، علامت شما روی یک پرچم کوچک به نمایش در خواهد آمد. شما می‌توانید هم‌زمان به چندین جوخه ملحق شوید، اما هنگام تجربه بازی، نماینده یکی از آن‌ها خواهید بود. هر جوخه می‌تواند تا ۱۰۰ عضو داشته باشد.

و اما دیگر تغییر قابل توجه بازی به ویژگی مربوط است که استودیو DICE آن را Revive Intent نام‌گذاری کرده است. به طور مختصر، این ویژگی برای امدادگران امکانی را فراهم می‌کند که به بازیکنان کشته شده اطلاع دهند که آن‌ها برای نجاتشان می‌آیند. بازیکنان کشته شده این علامت را خواهند دید و به این ترتیب احتمالا تعداد افرادی که از فرصت احیا استفاده نمی‌کنند، کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیران سرورها نیز به واسطه بروزرسانی جدید بتفلید 1 امکانات جدیدی دریافت می‌کنند. مدیران می‌توانند از این پس دسترسی مدیریت را به دیگر بازیکنان بدهند و تعداد بازیکنان را پیش از شروع هر راند کنترل کنند (حداقل ۶ بازیکن). در ضمن بالاخره مدیران می‌توانند روی سرورهای خود رمز بگذارند.

بروزرسانی بهاری بازی چهار نوع جدید از سلاح‌های موجود و سطح ۱۰ بازی را برای تمامی کلاس‌ها خواهد داشت. این مدل‌ها Hellriegel 1915 Defensive، Selbstlader 1906 Sniper، Huot Automatic Optical و Martini-Henry Sniper خواهند بود. البته این سلاح‌ها ابتدا قفل هستند و برای دسترسی به آن‌ها بایستی کارهای مختلفی انجام دهید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده