نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

بررسی بازی Sniper: Ghost Warrior 3 از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 مانند نسخه‌های پیشین این سری یک بازی شوتر ضعیف است. با مروری بر نمره‌های بازی همراه زومجی باشید.

سری Sniper: Ghost Warrior جزو آن دسته بازی‌هایی است که هر نسخه آن پیش از عرضه، به واسطه تریلر‌های جذاب و زیبا گیمر‌ها را حسابی هیجان‌زده می‌کند و پس از عرضه مشخص می‌شود که بازی حرفی برای گفتن نداشته و یک اثر ضعیف است. جدید‌ترین نسخه این سری یعنی بازی Sniper: Ghost Warrior 3 اخیرا برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شده و مانند نسخه‌های قبلی، امتیاز‌های ضعیفی را دریافت کرده است.

داستان بازی در مورد یک تک‌تیرانداز آمریکایی به اسم جان نورث است که در نزدیکی مرز‌های روسیه ماموریت‌هایی به وی محول شده و او باید از آغاز یک جنگ سرد دیگر جلوگیری کند. همچنین بازی در نحوه انجام ماموریت‌ها به گیمر آزادی عمل می‌دهد و می‌توانید به هر سبکی که راحت هستید و از هر مسیری که به نظرتان مناسب‌تر می‌رسد، هدف‌تان را از بین ببرید. یکی دیگر از ویژگی‌های بازی که پیش از عرضه، مانور زیادی روی آن داده شده بود، جلوه‌های گرافیکی است. سازندگان قول گرافیک بسیار زیبایی را در بازی Sniper: Ghost Warrior 3 داده بودند که با توجه به نقد‌های بازی، به نظر می‌رسد که این اثر دقیقا مانند نسخه قبلی خود از مشکلات فنی زیادی رنج می‌برد.

به هر حال اگر دوست دارید بدانید که ساخته استودیو سی آی گیمز چه نقاط ضعف و قوتی دارد، در ادامه با مروری بر بررسی‌ها و نمره‌های بازی Sniper: Ghost Warrior 3 همراه باشید:

Sniper Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3

  • سازنده: سی‌آی گیمز
  • ناشر: سی‌آی گیمز
  • پلتفرم: ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی
  • تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت
  • سبک: شوتر تاکتیکی اول‌شخص

گیم‌رنت: ۶۰ از ۱۰۰

نمی‌توان این نکته را انکار کرد که Sniper: Ghost Warrior 3 یک قدم رو به جلو در مجموعه Sniper: Ghost Warrior محسوب می‌شود؛ اما بازی عاری از مشکل هم نیست و همین مشکلات باعث می‌شوند که بازی به اثری عالی تبدیل نشود. یکی از مشکلات اصلی Ghost Warrior 3 طولانی بودن زمان بارگذاری مراحل آن است و همچنین بازی در زمینه داستانی نیز مشکلات زیادی دارد.

گیمینگ‌بولت: ۶۰ از ۱۰۰

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 یک سری ویژگی‌های واقعا عالی دارد؛ برای مثال، یکی از این ویژگی‌ها قابلیت‌های شخصی‌سازی و ساخت اسلحه است. حتی جهانِ باز بازی هم طراحی خوبی دارد و به شما آزادی‌ عمل خوبی برای انجام ماموریت‌ها می‌دهد. با این حال، داستان ضعیف و مشکلات فنی و گرافیکی متعدد باعث شده‌اند تا بازی نتواند در آن حدی که انتظار می‌رفت ظاهر شود.

گیم‌اسپات: ۵۰ از ۱۰۰

Sniper: Ghost Warrior 3 واقعا بدی خیلی بدی هم نیست؛ بلکه بیش‌تر شبیه به فیلم‌های درجه دو است که داستان درجه دویی دارند و معمولا هم زیاد ساخته می‌شوند. بازی به خوبی شما را در نقش یک تک‌تیرانداز قرار می‌دهد و مخصوصا در مراحلی که در آن‌ها برای از بین بردن هدف باید برنامه دقیقی داشته باشید و آن را دقیق اجرا کنید، مکانیزم‌های گیم‌پلی لذت‌بخش هستند. اما بازی یک سری مشکلات نیز دارد که در راس تمامی آن‌ها، مشکلات عجیب فنی و باگ‌های متعدد قرار می‌گیرند. این موارد به حدی آزاردهنده هستند که باعث می‌شوند نتوانیم تجربه بازی را به کسی پیشنهاد کنیم.

هاردکور گیمر: ۵۰ از ۱۰۰

آزادی عملی که بازی به گیمر وعده می‌دهد از جمله موارد لذت‌بخش و جالب در بازی Sniper: Ghost Warrior 3 است. با این حال ساختار جهان بازی به شکلی است که در بیش‌تر مواقع شما را به رفتن از یک مسیر خاص وادار یا به نحوی شما را در انجام ماموریت محدود می‌کند و همین مساله هم باعث می‌شود تا آن لذت موجود در آزادی عمل بازی، از بین برود. اما Sniper: Ghost Warrior 3 اصلی‌ترین ضربه را از مشکلات فنی و باگ‌های مختلفش می‌خورد؛ مشکلاتی که شاید گاهی کم و گاهی زیاد شوند؛ اما تقریبا همواره در بازی حضور پررنگی دارند و همین مساله هم تجربه بازی را بسیار آزاردهنده می‌کند.

یوروگیمر (فاقد نمره):

Sniper: Ghost Warrior 3 یک شبیه‌ساز عالی از قرار گرفتن در نقش یک تک تیرانداز است. با این حال، بازی مشکلات متعددی دارد که به آن ضربه می‌زنند. جهان بازی طراحی خوبی ندارد و صداگذاری‌ها هم بسیار ضعیف انجام شده‌اند. علاوه بر این، بازی در زمینه داستان نیز بسیار ضعیف است و مشکلات فنی هم که همواره حضور پررنگی در بازی دارند.

بررسی بازی Sniper Ghost Warrior 3

بررسی بازی Sniper Ghost Warrior 3


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده